Acțiune, Comedie, Dramă, Romantic, Thriller (United States of America)

Fredrik Bond

Matt Drake

MediaPro Pictures, Bona Fide Productions

9 Februarie 2013

13 Mai 2021

<p><span style="line-height: 18px; text-align: justify; font-family: Verdana, sans-serif; color: #222222">După ce îi moare mama, Charlie Countryman decide să facă o excursie prin Europa pentru a-şi pune ordine în gânduri şi a-şi alina suferinţa, dar în avionul cu destinaţia Budapesta se îndrăgosteşte nebuneşte de irezistibila Gabi Banyai, al cărei tată îşi pierde viaţa în timpul acelui zbor fatidic. Problema este că tânăra a fost căsătorită cu Nigel, un lider al crimei organizate locale, care nu s-ar da înapoi de la nimic pentru a o împiedica pe Gabi să se refugieze în braţele unui alt bărbat, aşa că naivul şi fermecătorul Charlie îndură cu stoicism o bătaie cruntă după alta pentru a-şi impresiona iubita şi a o ţine departe de pericole. În cele din urmă actele de curaj şi abnegaţie ale lui Charlie Countryman generează atât de multe probleme încât acesta îşi dă seama că singura şansă de a o salva pe fata visurilor lui ar putea fi să moară el însuşi.</span></p>

hitman78

08.09.2018

Filmul e ok dar nu vine cu nimic nou mai ales la capitolul scenariu de aici si senzatia de deja-vu pe care am avut-o pe tot parcursul lui.Shia LaBeouf desi mi-e antipatic aici face un rol bun dupa parerea mea,e destul de expresiv si credibil.Evan Rachel Wood cam stearsa,actorii romani cu exceptia lui Ion Caramitru total plati si pe dinafara.Muzica cu exceptia tiganiei mi s-a parut potrivita si accentueaza momentele dramatice din film.Cadrele din Bucuresti sunt superbe mai ales cele filmate de sus.Nu pot sa spun ca e un film slab dar nici ceva de tinut minte nu e.Nota 8 cu multa indulgenta.

1 1

Acsellaaa

08.09.2018