Charlotte Gray

Dramă, Istoric, Romantic, Război (Australia, Germany, United Kingdom)

Gillian Armstrong, Ludwig Berger, Michael Powell, Tim Whelan

Ecosse Films, Pod Films, Senator Film Produktion, Film4 Productions

17 Decembrie 2001

29 Noiembrie 2020

Charlotte Gray, o tanara femeie scotiana ce traieste la Londra, pe timpul celui de-al doilea Razboi mondial este invitata la un bal, pentru ca stia foarte bine limba franceza. Aici il cunoaste pe Peter Gregory , un tanar pilot de care se indragosteste nebuneste. Cei doi hotarasc sa se casatoreasca dupa trei saptamani, perioada in care pilotul trebuia sa indeplineasca o misiune de lupta. Cand Charlotte Gray afla ca iubitul ei s-a prabusit cu avionul in sudul Frantei, se inroleaza si pleaca ca agent secret in Franta, incercand sa dea de urma logodnicului ei. Parasutata in Franta, ea ia legatura cu un grup de rezistenta antifascista si impreuna cu unul din conducatorii grupului, Julien Levade participa la salvarea a doi micuti copii evrei, ai caror parinti fusesera deportati, la misiuni de deraiere a trenurilor germane si alte misiuni contra nazistilor.<br /><br />Intre cei doi se infiripa o frumoasa camaraderie de lupta, se ajuta si salveaza reciproc dar sfarsitul razboiului ii prinde in misiuni si locuri separate. Odata cu Victoria mult asteptata, Charlotte este pusa in fata unei vesti neasteptate si va trebui sa ia o decizie privind viata sa.

lau72

08.09.2018

Povestede dragoste din timpul celui de al doilea razboi mondial in Londra anul 1940 . Idila dintre un un pilot si o sora medicala . Aviatorul e detasat intr-o misiune , atunci fata este si ea parasutata in Franta pentru a ajuta rezistenta

0 0

08.09.2018

o drama de razboi tipica codimentata cu dragoste , actiune, momente de dramatism; scena ce ma- impresionat cel mai mult a fost plecarea copiilor evrei cu trenul si felul cum a reactionat populatia; in ciuda defectelor lor francezii au stiut sa fie o natie mare, s-au impotrivit deportarilor evreilor; au fost si uscaturi dar au fost si francezi care au spalat pacatele unei natii, pacat ca nu si ale omenirii; interpretarea actorilor e buna, muzica e foarte romantica; un film ce merita a fi urmarit desi nu iese din tiparele obisnuite.

1 0

Cibola

08.09.2018