Dramă (United States of America)

Curtis Hanson, Michael Apted, Peter Berg

R.J. Stewart

Fox 2000 Pictures, Walden Media

25 Octombrie 2012

28 Decembrie 2012

<div align="justify">"Chasing Mavericks" se inspiră din tragica şi reala poveste a campionului mondial de surfing Jay Moriarty, care şi-a câştigat reputaţia de surfer neînfricat la vârsta de 16 ani, atunci când prestaţia lui din Half Moon Bay a apărut pe coperta revistei Surfer, dar care s-a înecat în iunie 2001, cu o zi înainte să împlinească 23 de ani, în staţiunea Lohifushi Island din Maldive. Chiulind de la şcoală pentru a-i privi cu invidie pe surferii locali, liceanul originar din Santa Cruz visa să devină o legendă a acestui sport acvatic şi să ajungă pe crestele valurilor cu o înălţime de 18 metri din nordul Californiei, aşa-numitele Mavericks, pe care mulţi le considerau doar un mit. Jay Moriarty a reuşit să-l convingă pe surferul Rick “Frosty” Hesson să-l ia sub aripa lui ocrotitoare şi să-l înveţe trucurile acestei profesii periculoase şi incitante, uimindu-şi mentorul prin perseverenţa, tenacitatea, disciplina şi talentul de care dădea dovadă. O dată cu trecerea timpului, între Rick şi Jay s-a format o legătură afectivă puternică, primul devenind un fel de tată-surogat pentru cel de-al doilea, aşa cum îi amintea uneori soţia sa Brenda. Încurajat de mama lui Christy şi de iubita lui Kim, Jay s-a antrenat cu mai multă seriozitate decât un sportiv profesionist şi şi-a urmat visul până la capăt, intrând în istoria acestui sport. </div>

AnaMariaaaaC

08.09.2018

Ha, nu mi-am imaginat ca o sa il vad pe Gerard asa de incapatanat si sexy...:) Filmul este inspirat dintr-o poveste reala si sper ca baiatul acela nu o sa moara la final, asa cum s-a intamplat in realitate. Vreau un happy ending

0 3

Ingrid.Ionescu

08.09.2018