Che: Part One

Dramă, Istoric, Război (Spain, France, United States of America)

Steven Soderbergh

Wild Bunch, Telecinco, Laura Bickford Productions, Morena Films, Ministerio de Cultura, Guerrilla Films, Section Eight Productions

5 Septembrie 2008

24 Iulie 2009

<p align="justify">    Filmele "The Argentine" si "Guerilla" alcatuiesc opera biografica de mare amploare intitulata "Che" si dedicata liderului revolutionar marxist Ernesto Guevara de la Serna, un idealist care a crezut cu adevarat in posibilitatea instaurarii conceptului de egalitate intre oameni.</p><p align="justify">    Prima parte a epopeei se axeaza pe revolutia cubaneza si il urmareste pe Ernesto "Che" Guevara de la prima sa intalnire cu Fidel Castro (petrecuta in Mexic in anul 1955) pana la debarcarea celor doi si a unui grup format din 80 de rebeli pe tarmurile Cubei in anul 1956 si de la cei trei ani de lupte acerbe desfasurate in jungla si care au culminat cu victoria de la Santa Clara repurtata de revolutionari impotriva regimului pro-american al dictatorului Fulgencio Batista pana la discursul tinut de "Che" la New York in fata Organizatiei Natiunilor Unite in anul 1964. Scenele de razboi care il prezinta pe "Che" Guevara suferind de astm in jungla sunt intrerupte adeseori de interviuri audio cu emblematicul lider revolutionar si de imagini alb-negru sau color in care acesta rememoreaza momente importante din cariera lui sau flirteaza cu corespondenta postului ABC Lisa Howard. </p>

marianach

08.09.2018

Astept filmul asta de 3 ani de cand au inceput filmarile. Sunt sigura ca este absolut senzational, cred ca trebuie vazut in special pentru performanta lui Benicio care sunt sigura ca este exceptionala.

3 5

ultrasro

08.09.2018

Merita vazut, astept partea a doua!

2 2

newmind

08.09.2018

trebuie sa recunosc ca in ciuda varstei mele nu stiam mai nimic despre adevaratul Che Guevara.Aceasta prima parte nil prezinta pe omul bolnav dar nu daramat,a carui minte cu adevarat sclipitoare dorea egaliatatea intre oameni,independenta,cum bine zicea el,Cuba sa fie a cubanezilor.Un film deschizatori de minti care ne arata o adevarata pagina de istorie in imagini si faptul ca a fost mai mult decat o emblema de pe tricouri,omul care a lansat o adevarata moda in vestimentatia timpurilor noastre a fost un idealist cu ganduri mari care a luptat pt patria sa cu toata dragostea.Ma impresionat corectitudinea si atitudinea cu care isi trata camarazii si compatriotii punand onestitatea si cinstea pe primul loc.

4 3