Cheaper by the Dozen

Comedie, Familie (United States of America)

Shawn Levy

Robert Simonds Productions, 20th Century Fox

24 Decembrie 2003

12 Martie 2004

<p align="justify">Remake al filmului cu acelaşi nume din 1950, prezintă aventurile unei familii mari. Foarte mari. Tom şi Kate Baker şi-au dorit încă de cînd erau pe băncile facultăţii să aibă cariere care să-i facă să se simtă împliniţi şi o familie mare. Ei bine, partea cu familia le-a reuşit. Pentru că, după ce au făcut cîţiva copii, Kate este silită să renunţe la slujba sa de cronicar sportiv, în vreme ce Tom vede îndepărtîndu-se visul său, de a fi antrenorul echipei de fotbal a universităţii lor. În schimb, nu se opresc din făcut copii. Astfel că, atunci cînd lui Tom i se oferă şansa de a antrena echipa la care a visat întotdeauna, acceptă fără ezitare. Ceea ce înseamnă trezirea animozităţilor copiilor, siliţi să lase în urmă, într-un orăşel din Illinois, toată viaţa lor de pînă atunci şi să se mute la Chicago. </p><p align="justify">Şi Kate are o veste bună: nu, de data aceasta nu e vorba de un copil, ci de acceptarea de către o editură a manuscrisului ei, în care descrie cum este să creşti o duzină de copii. Numai că, în nebunia mutării şi a acomodării la un nou stil de viaţă a familiei, mai intervine ceva: publicarea cărţii lui Kate este condiţionată de realizarea unui turneu de promovare a lucrării, ceea ce înseamnă că Tom va trebui să aibă grijă doar de echipa sa, ci şi de întreaga familie. Va reuşi să reziste Tom presiunii şi să îşi ţină unită familia deja dezbinată sau va trebui să renunţe la visul lui şi, totodată, îi va demonstra lui Kate că este incapabil să aibă grijă de copiii săi ? </p>

08.09.2018

un film care merita vazut cu parinti sau copii depinde....

3 4