Comedie (United States of America)

Jon Favreau

Jon Favreau

Altus Media, Fairview Entertainment, Prescience

8 Mai 2014

13 Iunie 2014

<p style="line-height: 14.25pt" class="MsoNormal">Un bucătar îşi pierde jobul la restaurant şi porneşte o afacere cu vânzare de mâncare dintr-o rulotă. El speră să-şi recâştige reputaţia şi, între timp, să strângă la loc legăturile de familie.</p>

PunctRo

08.09.2018

Departe de asteptari. In primul rand nu mi se pare o comedie in adevaratul sens al cuvantului. Mai degraba o dramedie destul de fortata si plina de clisee la care zambesti o data la jumatate de ora.

2 2

Deniro

08.09.2018

"Chef"este un film care dupa parerea mea este foarte bun,avand o poveste interesanta,un scenariu scris bine,o regie foarte buna si interpretari care mi-au placut foarte mult. Jon Favreau mi-a depasit toate asteptarile cu acest film,fiind mai mult o drama decat o comedie,dar are si unele faze amuzante si replici cu umor.A regizat foarte bine acest film,l-a scris bine si la jucat la fel,alaturi de celelalte staruri ale filmului,ca si:Sofia Vergara(foarte hot),Robert Downey Jr.,Scarlett Johanson(hot si ea),John Leguizamo si Dustin Hoffman. Mine mi-a placut mult"Chef",nu m-a plictisit deloc,are o poveste interesanta,un final frumos,o regie buna si interpretari foarte bune. Recomand "Chef"este un film care trebuie vazut si care iti va provoca o adevarata pofta de mancare.10

2 2

08.09.2018

Din primul moment cand am vazut trailer-ul acestui film mi-am dat seama cat de mult voi aprecia noul film al lui Jon Favreau.Am asteptat acest film cu multa nerabdara si faptul ca in sfarsit am avut ocazia sa il vad m-a entuziasmat fantastic.Chef mi s-a parut un film absolut uimitor care mi-a placut la nebunie.Faptul ca iubesc bucataria cred ca m-a facut sa apreciez atat de mult acest film insa si povestea si modul in care aceasta a fost spusa ma fermecat.Povestea filmului este foarte bine gandita si are toate ingredientele necesare pentru a fi pe placul unui public larg.Astfel avem parte de mult umor,multa energie,emotie si de o adevarata lectie de prietenie.Pe mine pur si simplu aceasta poveste m-a incantat.De-asemenea personajele au fost si ele speciale si foarte bine conturate si introduse in poveste.Ce-a reusit Favreu sa faca cu personajul central este de aplaudat.Mi-a placut mult si surprins de-asemenea cum acesta si-a imaginat personajul iar modul in care acesta i-a dat viata este excelent.Jon Favreau este omul care merita toate felicitarile pentru acest film iar din partea mea acesta primeste toata recunostina.Regia este absolut geniala si reuseste cu usurinta sa iti capteze toata atentia si sa nu te plictiseasca.Ritmul alert si voia buna nu au cum sa te plictiseasca.La nivelul acting-ului nu este lucru pe care pot sa il reprosez.Mi-au placut toti actorii iar modul in care acestia si-au facut treaba este unul mai mult decat ok.Cu siguranta distributia filmului a fost inspirat aleasa iar coloana sonora este de nota 10 si imprima filmului un aer latino care nu are cum sa nu te faca sa dansezi putin in timp ce urmaresti filmul.Chef este un film plin de voie buna si foarte relaxant care nu are cum sa nu fie pe gustul unui cinefil.Din partea mea acest film primeste un review pozitiv si o nota pe masura.Cu siguranta unul dintre filme care mi-au placut cel mai mult in acest an.Eu recomand cu cea mai mare placere acest film celor care apreciaza un film bun dar si celor care iubesc gastronomia.Cu siguranta dupa vizionarea acestui film bucataria va fi urmatoarea voastra destinatie.

3 3