Children of Men

Dramă, Acțiune, Thriller, SF (United Kingdom, United States of America)

Alfonso Cuarón

Universal Pictures, Strike Entertainment, Hit & Run Productions

22 Septembrie 2006

17 Noiembrie 2006

În 2027, într-o lume haotică în care oamenii nu mai pot procrea, un fost activist este de acord să ajute la transportul unei femei însărcinate în mod miraculos într-un sanctuar pe mare, unde nașterea copilului ei poate ajuta oamenii de știință să salveze viitorul omenirii.

Patronu

08.09.2018

Un SF destul de reuşit a cărui acţiune se desfăşoară într-un viitor sumbru în care oamenii sunt incapabili să procreeze şi măcinaţi de nesfârşite războaie, Marea Britanie fiind ultima rămăşiţă civilizată a lumii moderne. Cadrul acţiunii mi-a amintit de un alt film apocaliptic văzut în urmă cu câţiva ani, 28 Days Later. M-a suprins rolul deosebit de scurt pe care îl are Julianne Moore, cât şi personajul interpretat de Oana Pellea. Realizarea e bună, Alfonso Cuaron descurcându-se mai mult decât onorabil, iar cinematografia a fost asigurată de Emmanuel Lubezki, operator nominalizat la Oscar pentru filme precum The New World sau Sleepy Hollow. Scenele de acţiune sunt pe cât de violente, pe atât de reuşite, apelându-se la camera de mână pentru a crea secvenţe cât mai intense (probabil vă vor aminti de Saving Private Ryan). Finalul este destul de sec, însă cu greu m-aş fi putut gândi la altul mai bun. Merită văzut.

20 6

sonyia969

08.09.2018

e corecta perioada de filmare?doar o zi? cred totusi ca e o greseala. filmul e bun. vad ca si englezii vin cu ceva interesant.

4 6

JuliaAgripina

08.09.2018

Un film profund. Nu m-as avanta sa il numesc SF...este cu totul altceva, mult mai complex. Imi place ca foloseste multe simboluri, nu te lasa sa vegetezi in fotoliu , ci te face sa te implici si sa...meditezi putin la problemele umanitatii. Cu toate ca inca ,in prezent, nu sunt semne ca s-ar putea ajunge la incapabilitatea de a mai procreea a omului, filmul e destul de destept incat sa exploateze si alte probleme care se pare ca sunt intalinte si acum...razboaie, rebeliune, salbaticia omului care si-a cam pierdut sufletul... Cu toate ca actiunea are loc in viitor, felul in care a fost filmat ne da parca impresia ca totul deja a trecut, ca asistam la o lectie de istorie din care trebuie sa invatam ceva. La acest efect a contribuit, bineinteles, si muzica. Melodii cunoscute, semnate Rolling Stones (Ruby Tuesday), cantate de alti interpreti. Ba chiar si poze cu John Lennon sau daca mai tin eu minte, chiar Bob Dylan (nu bag mana-n foc). Parea ca si cum timpul s-ar fi dat inapoi , in anii aceia nebuni, ai hippiotilor. De aceea, personajul meu preferat a fost Jasper, interpretat de Michael Caine, si am fost zguduita cand a fost ucis. Muzica de pe coloana sonora este ....o bijuterie. Trebuie ascultat John Tavener! Un fragment care m-a impresionat mult a fost pe momentul in care Kee ii arata lui Theodore ca este insarcinata. Sunt multe de discutat despre acest film. De remarcat si interpretarea Oanei Pellea!!!

11 5