Choke

Comedie, Dramă (United States of America)

Clark Gregg

Fox Searchlight Pictures, Choke Film, Dune Entertainment III, Aramid Entertainment Fund, Contrafilm, ATO Pictures

26 Septembrie 2008

20 Septembrie 2021

<p align="justify">Ecranizare dupa controversatul roman omonim al lui Chuck Palahniuk, "Choke" este o comedie neagra despre relatiile problematice dintre mama si fiu, precum si despre disfunctionalitatile si impulsurile sexuale adeseori nefiresti ale tinerilor din zilele noastre.</p><p align="justify">Victor Mancini este un barbat tulburat si confuz, care frecventeaza impreuna cu cel mai bun prieten al sau Denny grupurile de sprijin pentru persoane dependente de sex si care a abandonat scoala medicala cu scopul de a se angaja si de a-si completa veniturile modeste. Mama lui, Ida Mancini, o persoana paranoica si nonconformista care sufera de maladia Alzheimer, este internata intr-un spital privat foarte costisitor, motiv pentru care fiul ei perfecteaza o schema complicata spre a-i insela pe patronii restaurantelor luxoase in care serveste cina, prefacandu-se ca se ineaca cu mancarea si se sufoca. "Salvat" de la moarte de cate un bun samaritean in fiecare din aceste restaurante, Victor Mancini profita de bunele intentii ale oamenilor si le trimite scrisori emotionante, in care le vorbeste despre note de plata si facturi fictive pe care le are de achitat, obtinand astfel sume importante de bani. Ajutat de catre Denny si de catre frumoasa "doctorita" a mamei lui, Paige Marshall, Victor spera sa rezolve misterul identitatii tatalui sau inainte ca mintea in continua dezintegrare a mamei lui sa ingroape pentru totdeauna adevarul in bezna.</p>

scarabeu

08.09.2018

nu se compara in niciun caz cu fight clubul, care este o capodopera-ambele pelicule sunt bazate pe romanele omonime semnate de chuck palahniuk... filmul nu e rau jucat. sam rockwell se descurca elegant, dar nu impresioneaza in niciun fel, nu are acea stralucire care este menita sa-l transforme intr-un film cult, nici macar prin subiectul destul de controversat...sau poate sunt eu greu de socat, nu stiu, e o varianta

2 11

KATAKLYSM

08.09.2018

un film de o vulgaritate "remarcabila" care desi se vrea comedie nu da decat motive sa zambesti amar si sa te ingretosezi.

4 7

highlander

08.09.2018

Lam vazut in seara asta,dar cred ca nu sunt genul care sa agreez stilul asta,poate din cauza ca prea multe nu mia aratat filmul,iar actorii ce sa faca daca nu au dupa ce sa joace,un parlit de scenariu acolo,e complicat cate o data si pentru regizor care este ... iar abuzul de vulgaritate ...doamne ... nu face decat sa enerveze privitorii si in final, e slabuta intrun cuvant.Sal recomande altii !

9 9