Choose

Crimă, Dramă, Horror, Thriller (United States of America)

Marcus Graves

SC Films, The 7th Floor

17 Ianuarie 2011

11 Mai 2021

<p>Pelicula urmărește activitatea unui criminal care ucide cu sânge rece terțe persoane, în prima fază fară a avea vreo legătură cu victimele. Fiona Wagner, o viitoare jurnalistă, fiica detectivului Benson, care se ocupa de cazul respectiv, începe să fie abordată pe internet de către ISO_17. Nu trece mult până Fiona își dă seama că acesta nu este altul decât criminalul însuși.Acesta îi dezvaluie Fionei fracțiuni din adevăruri petrecute cu ceva timp în urmă, făcând-o foarte curioasă. Stiind că este monitorizată la tot pasul de criminal, Fiona nu se sperie, din contra, curiozitatea o împinge să intre în jocul acestuia, mai ales ca el promite să-i spuna adevărul în ceea ce privește moartea mamei ei. Va reuși Fiona să afle secretele pe care criminalul le știe și după ce criterii își alege acesta victimele? </p>

Brunetta

08.09.2018

un film slab din punctul meu de vedere este destul de clasic subiectul filmului cum reactioneaza o persoana cand este pus intr-o situatie extrema o copie slaba al filmul SAW as zice....

1 1

zararo

08.09.2018

Un thriller despre planurile diabolice, crima, teroare si suspans ale unei minti bolnave. "Alegerile noastre ne definesc". Interesant si de vazut.

2 0

Lucian-Prime

08.09.2018

Ma asteptam sa fie un nou horror care apare direct pe dvd si de la care nu ai ce sa astepti multe,...ei nu a fost asa.Filmul este destul de bun din mai multe puncte de vedere doar ca i-au lipsit probabil un buget mai substantial si mai are un minus avand in vedere faptul ca are cateva asemanari cu celebrul Saw dar in rest un film de urmarit,cu un subiect bun si un rezultat pe care eu nu l-am anticipat cum facem in general la filmele noi.Drept urmare acest film este un must see daca ai vazut prea multe filme horror care nu te-au bagat in sperieti.

2 0