Cidade dos Homens

Dramă (Brazil)

Paulo Morelli

Fox Filmes do Brasil, Globo Filmes, O2 Filmes, Petrobrás

31 August 2007

27 Septembrie 2021

In mahalaua din Morro da Sinuca,cu cateva zile inainte de a implini varsta de 18 ani, Laranjinha ii spune prietenului sau Acerola,orfan de asemenea, ca ii lipseste tatal pe care nu l-a cunoscut niciodata.Acerola insa nu isi lasa prietenul la greu si decide sa il ajute sa-l caute pe tatal prietenului sau.Acerola afla ca acesta era in puscarie,pentru uciderea unui om in timpul unui jaf si urma sa fie eliberat in schimbul unei promisiuni solemne.Intre timp,sotia lui Acerola primeste o oferta de munca din Sao Paulo si vede sansa de a strange bani pentru a cumpara o casa pentru familia ei.Ii spune lui Acerola ca va lipsi un singur an timp in care,Acerola trebuia sa aiba grija de fiul lor,Clayton.Cand proprietarul coastei unde locuiau,Madrugadão,este tradat de mana sa dreapta a sa Nefasto,el este expulzat din mahala si de asemenea Laranjinha si Acerola trebuie sa paraseasca si ei mahalaua.In timp ce Madrugadão pune la cale un plan sa recupereze coasta,fiind ajutat de proprietarul din mahalaua Morro do Careca,Laranjinha si Acerola descopera trecutul parintilor lor.Noile detalii vor cutremura prietenia dintre cei doi.

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Banuiesc ca multi isi mai amintesc cu placere "City of God", cu brazilienii aia mici care se impuscau pa capete?! Producatorii aluia cu siguranta si-au amintit de sucesul repurtat, si au scos repede pe piata un serial, cu vreo 19 episoade, care se pare ca a placut si el la randul lui. Asa ca au fortat norocul mai departe, facand si filmul de fatza, care are fix subiectul din serial. dar din pacate, foarte mult s-a pierdutpe drum, si filmul asta nu mai are nici pe departe puterea aluia. Adica e fff violent (daca asta era intrebarea) dar nu te atinge la corazon. Sau, poate ca, la mine n-a avut efectul asta. In rest, filmul place, aceleasi favellas, aceleasi gasti de cartier, droguri, violenta gratuita de cele mai multe ori, curve, politisti corupti, atentate, adica fix realitatea asa cum e ea in carierele alea rau famate din Rio. Pe fondul astora, doi tineri, prieteni din copilarie, isi traiesc viata, si descopera incet incet adevarul despre parintii lor si tot ceea ce ii leaga. Daca filmul asta nu-l compari cu ala din 2002, si incerci sa-l vezi ca pe un film de sine statator s-ar putea sa placa destul de mult. Daca insa, il privesti ca pe o continuare a lui " Cidade de Deus" o sa fi mai mult ca sigur dezamagit. Pt ca vorba aia, "seamana dar nu rasare"

0 1

taz_90

08.09.2018

destul de bun, povestea reala, singura problema la acest film este numele,sau ca vrea sa fie o continuare la city of god(probabil cel mai bun film care l-am vazut vreodata). este totusi mare diferenta dintre cele doua productii...

0 1

andystarx

08.09.2018