Cinderella

Romantic, Fantasy, Familie, Dramă (United Kingdom, United States of America)

Kenneth Branagh

Walt Disney Pictures, Genre Films, Beagle Pug Films, Allison Shearmur Productions

12 Martie 2015

13 Martie 2015

Când tatăl ei moare, frumoasa Ella are parte numai de necazuri din partea mamei ei vitrege. Transformată în slujnică și cu numele schimbat în Cenușăreasa, fata ar putea ușor să-și piardă speranța, dar ține la sfatul primit de la mama ei pe patul de moarte, „fii bună și ai curaj”. Viața Cenușăresei se schimbă o dată pentru totdeauna când în pădure dă peste un străin chipeș, despre care habar nu are că este chiar prințul regatului. Oare îl va mai întâlni?

RoseofSharon

08.09.2018

Un film frumos, ca o feerie. Bun de vizionat daca vrei buna dispozitie. Povestea-arhicunoscuta-beneficiaza de o realizare deosebita din toate punctele de vedere: scenariu, regie, costume minunate si, mai ales, jocul actorilor. Daca de la Cate Blanchette, Helena Bohnam Carter, Derek Jacobi, Stellan Skarsgaard aveam asteptari-de care s-au achitat excelent-o surpriza placuta a fost tinara Lily James-parca ar fi coborat din paginile povestii. Si, nu in ultimul rand, sa ne bucuram de lumea povestilor, a copilariei si inocentei-in care binele invinge raul. Face bine la suflet, mai ales in prezent, intr-o lume din ce in ce mai potrivnica.

5 0

Devoratoaread

08.09.2018

o poveste de un rafinament si o frumusete aparte, intrepretarea tuturor atat de naturala si de fireasca. e stropul de magie si de bunatate de care cu totii am avea nevoie.

0 0

08.09.2018

Kenneth Branagh la carma unui astfel de film mi s-a parut un lucru oarecum iesit din comun si cu siguranta unul dintre cele mai importante aspecte care m-au convins sa vad acest film, chiar si acum, la ceva bun timp de la premiera filmului. Basmul este atat de cunoscut incat nu ii mai trebuie nici-o prezentare. Nu sa recurs la nici o modificare drastica din punct de vedere al creativitatii firului narativ astfel incat nu avem o cenusareasa inarmata si protejata de armura ci doar o fata uimitor de frumoasa si naturala care la un anumit moment cheie imbraca o rochie de un albastru sclipitor, momente care iti trezesc anumite emotii. Vizual filmul este incantator, plecand de la costume, privelisti, efectele vizuale. Coloana sonora de asemenea este foarte ok. Actorii in genetal fac o treaba buna insa in evidenta iese in primul rand Cate Blanchett si Lili James, doua alegeri extrem de inspirate. Toate aceste lucruri fac ca Cinderella sa fie un basm plin de magie si emotie. Nu ma asteptam sa imi placa atat de mult insa ma bucur ca m-am inselat. Ca aspect negativ reclam doar o "greseala" la poveste. Nota 7 cu mare drag pentru aceasta productie marca Disney.

0 0