Cinema Verite

Dramă

Robert Pulcini, Shari Springer Berman, Steve Trenbirth

David Seltzer

23 Aprilie 2011

12 Mai 2021

<p>Cinema Verite e filmat în culisele primului reality show realizat pentru televiziune cu o familie americană. Reality show-ul a fost filmat în 1971 și difuzat în SUA din 1973, iar Cinema Verite arată cum a fost produs acesta. Făcând acest lucru, filmul trece de la spontaneitate la repetiții, stilul fiind unul de semi-documentar, dar din care reies multe concluzii sociologice interesante. În centrul acțiunii e familia Loud, parte din clasa mijlocie superioară locuitoare în Santa Barbara. Un regizor convinge un cuplu căsătorit să permită intruziunea camerelor de luat vederi în viața lor de familie pentru a arăta pentru prima dată de aproape ce se întâmplă într-o familie americană ideală. Drama începe atunci când participanții trebuie să decidă ce să filmeze și ce nu, ce să facă și ce nu când sunt filmați, cum să se descurce cu ideea că viețile lor au fost schimbate odată ce s-au lăsat expuși în fața camerelor de filmat. Adevărata familie Loud apare în secvențe intercalate cu filmări care reconstituie viața lor cu ajutorul actorilor Diane Lane și Tim Robbins. </p><p> </p>

alex_il_fenomeno

08.09.2018

un film cu adevarat interesant , care incepe cu o actiune moderata , continua uimitor si se termina chiar vertiginos , asa cum nu te-ai astepta nici in cele mai inspirate vise ale tale . poate ca productia a fost ridicata mult si de prestatia unor actori geniali ca Tim Robbins sau Diane Lane , iar veridicitatea ei i-a oferit si mai multa profunzime , aratand cat de slaba poate fi pana si cea mai perfecta familie , in aparenta , in momentul prezentarii lor publice . ca sa ai ocazia sa il indragesti , trebuie neaaparat sa il urmaresti cu multa atentie si cu o doza sanatoasa de rabdare , pentru ca nu toate momentele sunt extraordinare , mai existand unele scapari . Dar per ansamblu merita urmarit o data .

2 6