City Slickers

Acțiune, Aventuri, Comedie, Dramă, Western (United States of America)

Ron Underwood

New Line Cinema, Columbia Pictures, Castle Rock Entertainment

7 Iunie 1991

14 Iunie 2021

Mitch, un producator de emisiuni radio, ajunge, in preajma zilei sale de nastere, sa aiba o criza a varstei mijlocii. Alaturi de doi amici cu probleme similare, Phil si Ed, el pleaca intr-o aventura "cumparata"- protejarea unei cirezi de vite spre Colorado. Participantii sunt toti oraseni convinsi, dornici de aventura, dar fara habar despre cum sa conduca o cireada. Ghidul lor e Lucky, un cowboy autentic, care are responsabilitatea de a avea grija si de oraseni, si de vite. De-a lungul unor aventuri comice, cei trei ajung sa aprecieze valorile "prafuite" ale lui Lucky.

brando

08.09.2018

acesta comedie delicioasa a devenit un clasic ! un film minunat ! billy cristal ne ofera o performanta ala james cagney cowboy ,,,,...ala oklahoma kid. dar e poreclit michi the kid ! mich robins este un om care este plictisit de viata de rutina care o duce dar prietenii lui cei mai buni i vor schimba vita cu excurisia pe care i-o propun o aventura de cowboy in west ! filmul are un scenariu superb plin de glume care te pufneste rasul la fiecare pas, dar si discutii serioase de viata.......! jack palance ne da o performanta fantastica a unui cowboy clasic care i-l invata pe mich ca in viata un singur lucru conteaza si doar unul iar restul nu au sens daca urmezi doar acel lucru care este cel mai important pentru tine ca persoana.....! jack palance a luat oscarul pentru acest rol si inainte de a il lua pe scena de la oscaruri a facut 10 flotari pe jos! un moment unic in istorie ! filmul are peisaje si lumini fantastice de la canioane strampte la preierii desertice pana in muntii canadieni.. superb! o comedie extraordinara care v-a fi un film clasic pentru genreatile acre vor veni...! magnific !

1 0

andystarx

08.09.2018