Clash of the Titans

Aventuri, Familie, Fantasy, SF (United States of America)

Desmond Davis

Peerford Ltd., Metro-Goldwyn-Mayer

15 Martie 1981

24 Februarie 2021

<p>Clash of the Titans este povestea lui Perseus, fiul lui Zeus si a luptei sale cu zeii. Casiopeea a indraznit sa o compare cu Hera, pe frumoasa ei fiica Andromeda. Mania lui Hera se resimte atunci cand ea ii decide destinul Andromedei. Ea trebuie sa se casatoreasca cu mosntrul Calibos. </p><p>Dar Perseues este orbit de frumusetea Andromedei, si se decide sa se lupte cu zeii sa schimbe destinul frumoasei fiice a Casiopeei. Impreuna cu Pegasus si scutul sau magic, Perseues pleaca sa se dueleze cu Calibos. Dar ca el sa poata castiga inima Andromedei, Perseus trebuie sa treaca peste numeroase primejdii si obstacole, sa se lupte cu Medusa si sa infranga multe alte creaturi legendare.</p><p> </p><p> </p>

iggy87garage_rock

08.09.2018

..parca de cartii vechii, mucegaite ce adori sa le mirosi din cand in gand, filmul e prost rau, actori dau interpretari superficiale, cu efectele ieftine ale lui Ray Harryhausen , dar surprinzator toate ingredientele astea produc un film nostalgic si digerabil, si binenteles amuzant

5 5

SkyAnubis

08.09.2018

Pentru 1981 este un film bun.Oricum recomand varianta din 2010 care va fi de 100 de ori mai buna ca efecte;)

3 3

Kid_Rainen

08.09.2018

Inainte de a viziona spectaculosul din 2010,am zis sa vad originalul,ca diferente cu siguranta exista...Asadar,nu pare un film rau,are un scenariu oarecum decent(nu stiu in ce masura respecta sau nu adevarul mitologic,dar nici nu ma intereseaza)...Cat despre efecte,poti spune ca-s ieftine,dar nu se compara tehnica de acum cu cea de atunci...Acum vorbim deja de 3D,cu adevarat spectaculos...Foarte amuzanta bufnita acea,Bubo...Un film care atrage inca din titlu,este relativ ok de vizionat,dar nu stiu in ce masura de tinut minte...

0 0