Comedie, Crimă, Dramă, Thriller (Germany, United States of America)

David Dobkin, Michael Mann

Matthew L. Healy

Intermedia Films, Fade In Films, IMF Internationale Medien und Film GmbH & Co. 2. Produktions KG

25 Septembrie 1998

24 Septembrie 2020

Amanda este soţia lui Earl. Plictisită de relaţia lor, începe o nouă aventură amoroasă , cu Clay Bidwell, prietenul lui Earl. Soţul ei, Earl, descoperă această relaţie, suferă şi se sinucide. Clay decide să se descotorosească de de Amanda, motiv pentru care va înscena un accident. El devine între timp, iubitul frumoasei Gloria. El are pasiunea de a pescui,întâlnindu-l astfel pe Lester, care pescuia şi el...şi u numai. Amanda descoperă pe Clay cu Gloria şi-şi ucide rivala. Clay găseşte femeia moartă şi decide să ascundă cadavrul, în lac....unde mai erau şi alte cadavre.... Şeriful Mooney şi ajutorul său, Barney sunt anunţaţi de găsirea unui cadavru. Între timp intervine şi FBI, iar situaţia devine complicată.

elaura2007

08.09.2018

Un film in care Joaquin Phoenix joaca extraordinar .Este tot timpul luat prin surprindere de evenimente.Mi-a placut filmul si l-am revazut cu placere-mai ales pentru Phoenix.

0 3

08.09.2018

un film foarte amuzant...dar in acelasi timp si frustrant.... m-a enerva foarte mult personajul lui vince vaughn.... foarte tare si joaquin phoenix..... de mult timp nu am am mai vazut un film cu el ....iar pentru mine este unul dintre actorii foarte simpatici....

0 0

alex_il_fenomeno

08.09.2018

interesanta povestea filmului , care a facut totul , alaturi de prestatiile impecabile ale actorilor Joaquin Phoenix si Vince Vaughn . dupa inceputul mai ezitant al povestii , totul degenereaza o data cu o sinucidere , iar dupa aceea protagonistul trece prin tot felul de situatii , care mai de care mai hilare sau mai neasteptate . m-a surprins si amestecul din acest film , cel de comedie cu cel thriller , intr-o combinatie atat de reusita . filmul merita urmarit nu doar o data , insa doar prima oara impresioneaza cu adevarat .

0 4