Cloud Atlas

Dramă, SF (Germany, Hong Kong, Singapore, United States of America)

Lilly Wachowski, Lana Wachowski, Tom Tykwer

Cloud Atlas Productions, Anarchos Productions, Ascension Pictures, Dreams of Dragon Picture, Five Drops, Media Asia Group, ARD/Degeto Film GmbH, X-Filme Creative Pool

26 Octombrie 2012

23 Noiembrie 2012

Povestea urmărește evoluția unui suflet care se transformă de-a lungul câtorva secole dintr-un ucigaș într-un erou, modelându-se prin acțiune, mister, dramă și romantism. O singură faptă bună reverberează pentru a provoca o revoluție la sute de ani distanță în viitor.

Adrian-TW

08.09.2018

Fa-ti un dar tie si familiei tale, aproapelui tau. Ai ce invata. Am vazut filmul acum 3 sau 4 saptamani, de fapt pe 26 octobrie, in prima zi de release / proiectie in Hollywood - Los Angeles [ dupa miezul noptii catre 26, prima proiectie]. Este un film relativ lung dar captivant, aproape 3 ore care necesita multa rabdare, dar merita fiecare secunda "INVESTITA" in acest film. In prima jumatate a filmului ai impresia ca nimic nu se leaga si nu intelegi nimic, chiar ai tendinta sa pleci. NU PLECA, pierderea va fi a ta si a noastra; de ce a noastra? Filmul spune de ce " a noastra". Nu poti merge la toaleta si nu sugerez "a sopti declaratii nimanui in ureche" :-). Trebuie sa dai mare atentie filmului. Este foarte complex, bogat. Intr-un tarziu, cu rabdare, vine momentul cand evenimentele se leaga si incepti "sa traiesti " filmul. Este chiar socant , plin de adevar. Fiecare ne regasim la un momnt dat. Nu este doar a fi vzut, necesita a fi studiat. Joi i-l voi vedea la Cluj sa vad daca este bine tradus. In filmul Avatar 2009, un singur cuvant tradus gresit a schimnbat sensul intregii povesti. Responsabilitatea traducatorilor este imensa. Sper ca filmul Atlasul Norilor sa fie bine tradus si fara erori; Titlul este perfect tradus, nu numai verbetum dar si cultural. Actingul este fantastic. Fiecare actor important are mai multe roluri. pe unii recunosti pe unii...te vei mira. Stai si urmareste creditele, NU TE RIDICA sa pleci chiar daca te trece :-). Citeste cine ce si cum ca....acesti actori / echipa au muncit din greu sa-ti aduca pe ecran o atfel de capodopera. Acorda-le respectul pe deplin meritat. Multumesc pentru atentie, Adrian Toader-Williams

16 3

Adrian-TW

08.09.2018

Traducerea filmului este foarte buna, la prima vizionare in versiunea tradusa. Urmeaza sa-l mai vad de cateva ori; este un film de studiat. Au fost cateva probleme cu sunetul din loc in loc dar nimic foarte grav. Aseara, Joi 23 noiembrie 2012, orele 21:45, la Cinematograful din Polus, Cluj-Napoca, mi-a fost dat sa aud unele reactii din partea unor "barbati adevarati" si a unor femei ce le tinea trena si trebuiau sa-si exprime "opinia" prin rasete exact unde acestea nu-si aveau locul. Acestia, daca au dat un ban pe bilet, desigur trebuiau sa atraga atentia. Traim intr-o lume pestritza ceea ce confera frumusetea si bogatia diversitatii precum si murdaria lipsei de educatie. Filmul este bun si pentru acestia daca au reusit sa inteleaga pe moment dar daca nu, cu timpul, pana si aceste exemplare ce de multe ori ne fac de ras peste hotarele Romaniei, (acum intorsi ca nu mai e de lucru) vor prinde esenta si vor realiza ca "fac parte dintr-un tot unitar" iar contributia lor, atitudinea si deciziile chair nevinovate au efect si se propaga in ceea ce este viata noastra si viitorul a tot ceea ce se poate eticheta viu in Univers. Filmul ne aduce din ograda in care am fost crescuti pe varfuri unde vuieste vantul. Spectatorul trebuie sa dea o mare atentie pentru a deslusi mesajele tzesute cu maiestrie de catre screenwriter si depictate pe ecran de catre regizor si directorul de cinematografie. Cine sunt acesti oameni? Este evident ca majoritatea publicului din Romania nu are educatia necesara de a urmari un film. Creditele arata cine ce contributie a avut, care sunt actorii care au jucat diversele roluri (cate 3-6 roluri fiecare actor). Romanului, inca o data este trist de observat, da-i dar nu-i cere ca nu are si chiar daca are, nu vrea sa dea, iar ce da, da cu biciul sau huiduieste ceea ce nu intelege. Ce ne facem in contextul alegerilor care vin? ne alegem soarta. Cine voteaza in "procesul democratic"? Eu va invit in continuare sa mai vedeti filmul de cateva ori. Invitati prietenii care stiu sa "asculte" si sa invetze, poate astfel putem fi mai buni ca societate, ca natiune. Filmul, in mare parte abordeaza problemele de echilibru si convietuire, cu accent asupra umanitatii. Foamea pentru mai mult si potentialul dezechilibrului ce include forme de neosclavagism, reda in mare masura principiile enuntate prin (cauta pe internet detalii daca esti interesat) Triangular EcoKinematics Theory (TEKT) care se refera in general la tot ceea ce este viu si interactia resurselor naturale cu "mintea umana" urmat apoi de posibilele consecinte, respectiv HCTC (Human Civilization Total Collapse). Filmul "Atlasul Norilor" pare a fi si o "surpiza" pentru unele minti intunecate dar am increderea ca reprezinta si o cale pentru deschidere chiar si pentru cei "cu opinii galagioase", mai devreme sau mai tarziu :-) . Multumesc pentru atentie si vizionare placuta mai departe, Adrian Toader-Williams.

10 6

kokonel

08.09.2018

Asa este sintem fiecare unici in percepti si sentimente ,in mica cultura care o mai avem,tu Adrian intr-un fel ai dreptate si sant bucuros ca mai sunt oameni in special taneri care gandesc si altfel care isi pun intrebari ce urmeaza dupa 9 decembrie raspunsul este in noi cit timp mai sint Romani care gandesc ca tine mai este o sansa ,cat timp nu ne intoarcem la izvoarele poporului roman,dac ,trac si mai departe pana la formarea statului roman ,slabe sperante pentru cei care triumfa in bogatie si ne avind frica de dumnezeu calca torul in piciore filmul inca nu la-m vazut inca Tom Hanks intotdeuna este si va fii bun in rorurile care le joaca ,din scurta descriere a filmului pornind in secolul 19 pana la zilele apocaliptice ,care dupa parerea mea nu va fii ceva (dispare planeta Pamant???)apocalipsa va fii una spirituala in care se va face trecerea la un alt nivel al existentei noastre(spiritual) ,cei care fug dupa averi ,posturi functii inalte nu invata nimic din aceasta viata raman la nivelul de jos adica pentru ei conteaza cat de tari si mari (bengosi) ,unde le este macar un strop de constinta ,merg la biserica de ochi lumi mai ales acum dar acolo nu inteleg nimic despre viata si ce va urma ,ei au urechiile astupate si ochi orbiti de lacomie ,raman la rengnul animal dar sa-r putea sa gresesc , am o catelusa pichineza in decembrie am fost internat la spital o saptamana nu a mancat si aplins pana am venit acasa ce sa intelegem ,iubirea ar trebui sa fie si intre oameni bunatatea si smerenia ,am sa vad filmul cu toate parca la-m vazut nu mai am memoria asa de buna

1 16