Cloverfield

Acțiune, Thriller, SF (United States of America)

Matt Reeves

Paramount, Bad Robot

15 Ianuarie 2008

15 Februarie 2008

<p>În ajunul plecării în Japonia, Rob vede petrecerea de rămas-bun organizată de cunoscuţii săi ca şi o ocazie de a rezolva lucrurile rămase nelămurite până în acel moment. Planurile însă îi sunt date peste cap atunci când petrecăreţii sunt zdruncinaţi puternic de ceea ce pare a fi un cutremur. </p><p>Mulţimea este redusă la tăcere şi urmăreşte ştirile privitoare la cutremur, după care se îndreaptă spre acoperiş pentru a evalua pagubele produse oraşului. O minge de foc explodează în depărtare, urmată de o pană de curent. Confuzia se transformă treptat în panică, pe măsură ce tinerii se îmbulzesc prin întuneric pe străzi.<br />Printre ţipetele umane şi un urlet nepământean, Rob şi prietenii săi trebuie să traverseze oraşul metamorfozat peste noapte într-un loc nefamiliar, de o entitate parcă venită de pe altă lume, terifiantă, monstruoasă...</p>

Mynsc

08.09.2018

Mi s-a p?rut în primul rând scurt, extrem de scurt. Când am v?zut c? totu?i are 90 de minute am r?mas mac?. În alte cuvinte, te ?ine pironit în fa?a ecranului ?i nu-?i d? drumul înapoi în lumea real? decât când în sfâr?it se închide camera de filmat. Filmul e un thriller adev?rat realizat cu stil. Modul de filmare nu e nou îns? e extrem de bine folosit în acest film ?i se potrive?te de minune cu viziunea scenaristului. Nu merit? v?zut ci trebuie v?zut !

9 13

crystygye

08.09.2018

Filmul asta a avut o idee mai noua decat restul care apar la gramada.Tot filmul este aratat de pe caseta undei camere video.Idee buna si o actiune de nota 7. Privind partea ca este un SF mie unul mi-a placut.Nu mi-am pierdut deloc timpul cu el. Nota mea 7.

4 5

yerbamate

08.09.2018

Scurta descriere este inexacta din pacate. Nimeni nu isi reaminteste nimic pentru ca nu mai are timp, camera este cea care tine loc de memorie. Filmul dureaza atita cit trebuie sa dureze o caseta video, respectind conventia de la care a plecat, numai ca premiza asta nu e noua in "Blair Witch Project" chestia asta a folosit cu mai multa ..hmm... veridicitate (aici sint taieturi de montaj destul de clare). Mynsc a vazut bine e vorba de un thriller, nu de un horror cum spun multi altii. Mie mi-au placut chestiile de plan secund ( misto-ul finut al imaginii cu capul Statuii Libertatii pe care gloata se inghesuie s-o traga in poza desi monstrul nu era departe, discutiile alea dintre personaje in tunel sau pe scarile blocului). La sfirsit e o mare chichita pe care insa mai nimeni nu o vede pentru ca trebuie sa astepti 11 minute de generic final. Nu-mi place sa dau note filmelor. Filmul merita vazut desi nu este o capodopera.Nici eu nu m-am plictisit, desi citeva hibe de scenariu cam sar in ochi.

9 12