Coach Carter

Dramă (Germany, United States of America)

Thomas Carter, Peter Fischli, David Weiss, Peter Fischli, David Weiss

Paramount, MTV Films, Tollin/Robbins Productions

14 Ianuarie 2005

26 Octombrie 2020

In 1999, Ken Carter, detinator al unui magazin sportiv de succes, accepta postul de antrenor de baschet la fostul sau liceu, dintr-o zona saraca din Richmond, CA, unde fusese un atlet de succes. Dezamagit de atitudinea jucatorilor si de abilitatea lor sportiva, Carter porneste sa le schimbe pe amandoua. Impune imediat un regim strict tipizat prin contracte scrise ce includ stipulatii privind purtarea, uniforme si note bune pentru a fi permis sa joci in echipa lui. Rezistenta initiala a baietilor devine din ce in ce mai mica in timp ce echipa condusa de Carter devine inbatabila. Totusi, cand echipa prea increzatoare incepe sa se comporte altfel decat dupa regulile lui Carter, jucatorii avand note din ce in ce mai mici, el actioneaza imediat. Spre groaza echipei, a scolii si a comunitatii, Carter anuleaza toate activitatiile echipei si inchide terenurile pana cand echipa va da dovada de imbunatatirea vizibila a rezultatelor academice. In dezbaterea ce urmeaza, Carter lupta pentru a-si pastra metodele, determinat sa le arate baietiilor ca trebuie sa se bazeze pe mai mult decat sport pentru viitorul lor. El afla in final ca i-a influentat mai mult decat credea ca este posibil.

Laczeee

08.09.2018

A lupta si a da orice pentru a ajunge un anumit scop este ceva ce foarte putini pot realiza... "Coach Carter" prezinta un mic grup de oameni care poate. Filmul este excelent realizat, pe o tema foarte buna. Aceste genuri de filme ne ajuta sa intelegem: cateodata nu rezultatul imediat conteaza, ci efortul depus pentru un anumit scop, pentru o viata mai buna ce ne asteapta daca ne straduim suficient de mult. Despre nota: i-am dat 10, merita sa fie vazut!

8 3

konn

08.09.2018