Coco avant Chanel (2009)

Dramă, Istoric | 22 April 2009 (Belgium, France)

Coco Chanel (2009)

Coco avant Chanel

Dramă, Istoric (Belgium, France)

Anne Fontaine

SCOPE Invest, Haut et Court, Ciné@, France 2 Cinéma, CinéCinéma, France 2 (FR2), Films Distribution, Cofinova 5, Banque Populaire Images 9, SCOPE Pictures, Le Tax Shelter du Gouvernement Fédéral de Belgique, Soficapital, Warner Bros. Pictures, Canal+

22 Aprilie 2009

17 Iulie 2009

Bazat partial pe lucrarea biografica "L'irreguliere" a autorului Edmonde Charles-Roux, filmul "Coco avant Chanel" urmareste copilaria nefericita si prima parte a vietii celebrei creatoare de moda franceze Gabrielle Bonheur Chanel. Dupa moartea mamei lor, surorile Gabrielle si Adrienne sunt abandonate de catre tata intr-un orfelinat, iar mai tarziu sunt fortate sa-si castige singure existenta. Dupa ce este cantareata intr-o cafenea pariziana frecventata de catre soldati badarani si cusatoreasa in atelierul unui croitor de provincie, tanara Gabrielle devine protejata bogatului Etienne Balsan si prietena fostei iubite a acestuia pe nume Emilienne d'Alencon. Indragostita de atragatorul englez Arthur Capel, nonconformista si rebela, feminista si incapatanata, Gabrielle "Coco" Chanel isi manifesta talentul de designer vestimentar creand initial palarii pentru doamnele din Paris si apoi haine simple cu o croiala masculina, caracterizate prin stil si eleganta. Avand origini modeste si provenind dintr-o familie foarte saraca, aceasta femeie inzestrata cu o personalitate puternica si cu idei inovatoare a reusit sa se transforme intr-un simbol mondial al succesului si al libertatii de expresie artistica.

Aimee

08.09.2018

In film, este vorba despre viata lui Coco Chanel. Doamne abea astept sa pot sa vad filmul. Mi-se pare unul foarte bun.

6 8

ellamarin

08.09.2018

o biografie ecranizata. o viata tumultoasa dar frumoasa

5 3

sergiuseling

08.09.2018

Filmul a fost destul de fain, din punct de vedere tehnic foarte fain realizat, era o plăcere să privesc imaginea, decorurile, costumele, actorii de asemenea au avut o prestație foarte bună. Audrey era incredibil de încântătoare chiar și când era plictisită și fără chef. Au fost destule momente faine și în film (de exemplu cântecul acela cu cățelul numai nu mi-l pot scoate din minte), dar ce nu mi-a plăcut a fost că povestea nu a fost foare atrăgătoare, așteptam să se petreacă mai multe, sau o idee centrală care să susțină filmul. Una peste alta mi-a plăcut și poate chiar așa a fost viața lui Coco până să devină celebră, însă parcă ar fi putut fi mai interesant.

7 2