Dramă, Romantic (United States of America)

David Frankel

Allan Loeb

Village Roadshow Pictures, Likely Story, Anonymous Content, New Line Cinema, PalmStar Media, Overbrook Entertainment

6 Decembrie 2016

29 Septembrie 2020

Howard Inlet (Will Smith), odată un bărbat cu o carieră strălucită, ajunge să renunţe la orice speranţă după ce pierde una dintre cele mai importante persoane din viaţa sa. La intervenţia surprinzătoare şi emoţionantă a prietenilor lui, acesta este forţat să-şi înfrunte toate temerile şi să accepte realitatea înainte de a pierde totul.

andystarx

08.09.2018

Un film pe care mi am dorit foarte mult sa il vad,si bine ca nu am fost la cinema ! A fost mult sub asteptari,este dramatic,profund,dar parca este prezentat ca un documentar ! UN 7 ,pentru rolul bun facut de SMith,dar cam atat !

1 1

hitman78

08.09.2018

Sunt foarte entuziasmat de acest film,superb realizat si interpretat,o drama puternica avandu-l in centru pe personajul Howard interpretat excelent de Will Smith,un rol foarte asemanator cu cel din Seven Pounds.Distributia e de 5 stele,alaturi de Will Smith se remarca Edward Norton,Kate Winslet,Michael Pena,Hellen Mirren,Keira Kniethley si Naomie Harris.Filmul e teribil de emotionant,dispune de dialoguri pline de semnificatii,toate personajele sunt conturate excelent,coloana sonora e de nota 10,de fapt filmul per ansamblu e de nota 10.

3 0

mihaelatb

08.09.2018

Unul din lucrurile pe care am vrut sa le fac dupa terminarea filmului a fost sa vad ce filme a mai regizat acest regizor. Soc! Omul regizase filme care mie mi-au placut foarte mult: Hope Springs si The Devil Wears Prada. Singurul simptom al acestui gen de filme ar fi fost Marley & Me. Collateral Beauty este un film mult „mai cuminte” decat Seven Pounds, dar la fel de storcator de lacrimi. Aceeasi situatie, dar mai dramatic ( si mai realist) tratata a facut-o filmul nominalizat, in 20 13, la Oscar pentru cel mai bun film strain : The Broken Circle Breakdown. Cred ca partea cea mai buna a lui Collateral Beauty a fost distributia : Helen Mirren, Kate Winslet, Michael Peña, fiind grozavi. Si Keira Knightley ( abia astept sa o vad in scurt metrajul Red Nose Day Actually.) si Edward Norton ( ce rol a facut in Fight club ), au fost OK. Cel mai slab mi s-a parut Will Smith. Iar finalul...parca-i vedeam pe cei 4 (aici erau 3) din Now You See Me.

0 1