Comedie, Familie, Romantic (United States of America, Canada)

Bruce McCulloch

Bruce McCulloch

Myriad Pictures, Accent Entertainment Corporation, Endgame Entertainment

1 Ianuarie 2006

27 Septembrie 2020

<p>Skylar Eckerman este o vedeta in lumea fotbalului. E talentat, chipes si ingamfat, ca majoritatea sportivilor de elita. Se afla intr-un permanent conflict cu vecinul sau, Walter Pierce e un sot bun si un tata iubitor, genul de om perfect in tot ce face. </p><p>Cand lumile lor incep sa se clatine, amandoi se trezesc in inchisoare si, dintr-o data, acesti fosti dusmani se vad nevoiti sa se bazeze unul pe celalalt pentru a-si reface vietile de dinainte, decoperind ceea ce e important pentru amandoi. </p><p> </p>

gunslinger

08.09.2018

Atunci cand pierzi totul...important este sa ai pe cineva sa te sustina, sa fie alaturi de tine, sa iti fie partener in misiunea de a 'reveni'...asta ar fi una din temele abordate in 'comeback season'....evident pe langa temele principale - 'a doua sansa', 'nu uita sa traiesti' si 'nu e niciodata prea tarziu'...atat Walter (Ray Liotta), cat si Skylar (Shaun Sipos) pierd totul (unul si-a pierdut familia in urma aventuri, iar celalalt - sansa unei burse fotbalistice, in urma unei accidentari stupide)...lectii de viata sunt oarecum clasice pentru filmele de acest gen: Walter invata cum sa se descurce fara bani sau carti de credit, trebuie sa invete cum sa isi recastige familia (nu numai sotia, cat si cele doua fiice) si trebuie sa devina prieten cu un tanar de 17 ani; pe de alta parte, Skylar trebuie sa invete sa scape de figuri de vedeta de liceu (plus sa renunte la orgoliu), sa invete cum sa ceara iertare si cum sa se impace cu gandul ca nu va mai putea juca fotbal ca inainte...parti bune: Liotta si Sipos - excelent implicati in rol; ideea povestii: barbatul experimentat si tanarul arogant se 'inteapa' si se ajuta reciproc; mesajul transmis de film - orice varsta ai avea, nu e niciodata prea tarziu pentru a doua sansa (nu doar in dragoste, chiar si pentru a vedea toate locurile pe care nu ai apucat sa le vizitezi); ce nu merge: personajele nu sunt prea bine conturate; scenariul scartaie pe alocuri....una peste alta, un film care transmite o energie calda, poate fi vazut alaturi de cineva cu care ai avut un conflict....nota mea: – 8....

1 0

TybyMen

08.09.2018

Pentru o zi de duminica, o zi ploioasa sau pur si simplu intr`o zi in care va plictisiti ..il recomand un film linistit ..in mare povestea se axeaza pe infidelitatea unui sot si drumul prin care trece pentru a fi iertat....chiar mi-a placut

1 0

Alisha

08.09.2018