Război, Dramă (United States of America)

Don Michael Paul

David Reed

Destination Films

25 Februarie 2013

23 Octombrie 2021

<p>După debarcarea din Normandia din 1944, forțele aliate considerau că Germania este deja înfrântă și nu mai acordau prea mare atenție efortului de război al nemților. O companie de infanteriști americani staționată în Ardeni, primește sarcina să distribuie mâncare soldaților americani ce se pregăteau să sărbătorească Crăciunul. Pe drumul spre liniile americane, compania este atacată de o coloană de blindate germane și astfel soldații americani se trezesc cu mult în spatele liniilor inamice. Mai mult, ei află de o armă secretă a germanilor și hotărăsc să o găsească și să o distrugă.</p>

mitica58

08.09.2018

Sursa scenariului e o ipoteza ceva mai veche, aceea ca in cel de-al doilea Reich s-au dezvoltat foarte multe tehnologii ultraavansate care au fost mai tarziu motorul tuturor marilor realizari ale omenirii, de la bomba nucleara, la avioanele stelth si la mersul pe Luna. Cine sunt eroii? Niste soldati oarecare aflati unde trebuie si mai ales cand trebuie. Personal mi-au placu mult personajele creionate, tipice pentru zona de provenienta, dar mai ales mi-a placut modul lor de interactiune. Aici insa se opresc si lucrurile bune. Efecte speciale sunt slabe, atacurile sunt lipsite de credibilitate, se trag gloante cu nemiluita de la mai putin de 50 de metri intr-un spatiu si asa limitat si nu se nimeresc tintele. Lucrurile astea marunte au stricat filmul si i-au dat o nota de lipsa de realism. Desi am fost incantat de idee, am fost deziluzionat de realizare. Cu greu pot spune ca merita o nota de trecere, un amarat de cinci.

0 2

alex_il_fenomeno

08.09.2018

Vad ca sunt la moda preluarile din istorie a anumite evenimente, pentru ca acestea sa fie extrem de "inflorite" cu alti factori pentru a totaliza intr-o poveste mai antrenanta. In special evenimentele de razboi, Razboiul Rece, Razboaiele Mondiale, cele din Correa sau Vietnam, aici fiind vorba de al Doilea Razboi Mondial, transformandu-l pe Hitler intr-un mare artilerist, bine, la modul figurat. Referindu-ma la ritm si poveste, au fost ok, iar chiar daca in principal nu aveam cine stie ce asteptari de la un film venit pe nepusa masa, cand vezi asemenea oameni la lucru parca te astepti la ceva extraordinar, iar cand urmaresti doar un alt film de razboi, ceva nu este in regula... Il recomand, insa in special amatorilor genului

1 12

08.09.2018

filmul ar trebui sa se numeasca compania erorilor nu a eroilor ; filmul se adreseaza celor ce nu au habar de istorie, mai grav e ca filmul atenteaza si la logica bunului simt; am incetat sa mai numar gravele greseli de logica in momentul in care am vazut ca trenul a plecat din gara in conditiile in care americanii se aflau in el; pentru restul pur si simplu e obositor sa mai tii socoteala; e unul din cele mai proaste filme despre cel de -al doilea razboi mondial; ce m-a deranjat foarte mult e prezentarea de la inceputul filmului care stabileste faptele ce se petrec in film ca si adevar istoric, ceea ce e total fals.

0 1