The Man Who Wasn't There

Crimă, Dramă (United Kingdom, United States of America)

Joel Coen, Ethan Coen

The KL Line, Good Machine, Gramercy Pictures, Mike Zoss Productions, Working Title Films

26 Octombrie 2001

28 Octombrie 2021

Actiunea se petrece la sfarsitul anilor 50 in Santa Rosa, California. Ed Crane, un frizer laconic si plictisit, decide sa-l santajeze pe seful sotiei sale, care este si amantul acesteia. El face acest lucru, dorind ca banii pe care-i va primi sa-i investeasca intr-o curatatorie de haine, dar lucrurile nu merg chiar conform planului

Suspectu

08.09.2018

Văzând acest film mi-am dat din nou seama cât de ignoranţi pot fi membrii Academiei.Merita nominalizat la Cea mai bună interpretare masculină,scenariu si regie cel puţin.filmul este în stilul filmelor noir.Comicul negru al Fraţilor Coen este din nou prezent şi la fel de suculent,filmul din nou fiind atât de original încât de-abia se poate încadra într-un gen anume.Scenariul este imprevizibil,bine construit şi foarte originali,de altfel Coen-ii sunt cei mai originali regizori din generaţia '90-prezent şi printre cei mai originali din istoria Cinematografiei MONDIALE. Billy Bob Thornton reuşeşte un personaj complex,în ciuda stării sale sociale,de frizer.Privirea lui mereu gânditoare.Tăcerea sa elocventă,privirea lui pătrunzătoare contribuie la interpretarea lui genială.Frances McDormand deşi are un rol mai simplu,o soţie ce-şi înşeală bărbatul, face un rol foarte bun,de asemenea şi mereu inovatorul James Gandolfini face un rol simpatic şi credibil.Regia ca de obicei genială,sfârşitul mai ales foarte bun,Coen-ii se remarcă din nou ca nişte regizori de geniu. Per ansamblu un film excelent,ce merită văzut,dar nu toţi îl pot înţelege.

6 0

SSnapie

08.09.2018

Un film, pe cat de bun, pe atat de necunoscut si nevizionat, din cate se pare. Actiunea, concentrata in jurul lumii interioare a personajului principal, necunoscuta mediului din care face parte, iti da senzatia ca numai tu, privitorul, esti cel ce stie adevarul in legatura cu toate. Insa adevarata maiestrie a filmului este ca nu plictiseste, ci intriga prin actiunile si intamplarile imprevizibile, cu urmari, si mai imprevizibile. Billy Bob Thornton interpreteaza intr-un mod absolut savuros filmul asta, pentru iubitorii de gen, insa si unii actori precum Frances McDonald si James Gandolfini pipereaza filmul in stilul lor. In ansamblu, un film ce nu este interpretat la adevarata sa valoare.

1 0

Paleasca

08.09.2018

Asta-i un film al fratilor Coen de care nici macar nu auzisem.De aceea am fost foarte curios sa-l vad aseara,cand a fost difuzat pe Tvr Cultural.Dupa ce l-am vazut mi-am dat seama de ce nu auzisem de el:pentru ca este cel mai slab film al lor.Extraordinar de lent,plictisitor,cu un story aberant,cu personaje nu absurde,ca n-ar fi fost rau,ci creionate absurd,ce mai, un esec total.Cu exceptia imaginii,si a unor obsesii specifice lor (fratilor Coen),dar nedezvoltate cum trebuie,nu am ramas cu nimic de la acest film.

1 5