Comedie, Romantic (United States of America)

P.J. Hogan

Tracey Jackson

Touchstone Pictures, Jerry Bruckheimer Films

5 Februarie 2009

3 Aprilie 2009

<p>Inspirtat din romanul cu acelasi nume al Sophiei Kinsella, filmul se concentreaza pe viata unei tinere de 25 de ani, Rebecca Bloomwood, care a absolvit facultatea si care se lupta pentru a-si implini visele. Astfel, Becky se stabileste in New York, unde viseaza sa aiba parte de viata pe care si-a dorit-o dintodeauna, locuind in apartamentul celei mai bune prietene. Totusi, lucrurile nu par sa mearga cum planuia, chiar daca locuieste alaturi de prietena ei cea mai buna si are parte de multe iesiri la cumparaturi,  visul ei de a se angaja ca redactor la revista ei preferata de moda nu se implineste.</p><p>Pana la urma, reuseste sa obtina un post la o revista financiara, care nu este platit indeajuns de bine pentru a acoperi costurile dependentei sale de cumparaturi. Pe masura ce facturile cresc, Becky trebuie sa gaseasca o solutie de a face bani, dat fiind ca limitarea de la cumparaturi e imposibila din cauza dependentei. Lucrurile incep sa mearga inspre bine pentru ea cand descopera un subiect in care investeste mult timp si care o aduce in atentia unuia dintre colegii ei. Asftel, peste noapte articolul ei devine foarte popular, transformand-o pe Becky intr-o celebritate. Cu toate acestea, dependenta ei de cumparaturi si datoriile care sunt intr-o continua crestere ameninta sa ii distruga cariera si viata sentimentala, iar Becky realizeaza ca tebuie sa isi reevalueze prioritatile. </p>

152 Ordonare după: | |

geanina0320

08.09.2018