Contraband

Thriller, Acțiune, Dramă, Crimă (United States of America, United Kingdom, France)

Baltasar Kormákur

Universal Pictures, Relativity Media, Working Title Films, Blueeyes Productions, Leverage, Closest to the Hole Productions, Farraday Films, StudioCanal

12 Ianuarie 2012

20 Ianuarie 2012

Chris Farraday este o legendă în domeniul contrabandei, însă a renunţat în urmă cu mulţi ani la îndeletnicirile ilicite pentru a-şi întemeia o familie împreună cu Kate, devenind între timp şi tată. Atunci când tânărul cumnat Andy face greşeala de a lucra pentru nemilosul traficant de droguri Tim Briggs, zădărnicindu-i acestuia perfectarea unui târg în urma căruia trebuia să câştige o mare sumă de bani, Chris este forţat să intre în contact cu infractorul şi să-i propună să achite el datoria nesăbuitului frate al soţiei sale pentru a se asigura că Andy, care zace pe un pat de spital, nu va fi asasinat din răzbunare. Cu ajutorul celui mai bun prieten pe nume Sebastian Abney, Chris Farraday îşi formează o echipă competitivă şi se deplasează în Panama pentru a pune la cale o ultimă lovitură de maestru şi a intra în posesia milioanelor de dolari pe care trebuie să i le plătească lui Briggs, astfel încât lordul drogurilor să nu-i lichideze cumnatul. Numai că lucrurile nu decurg conform planului, iar Chris trebuie să scape de poliţiştii, dealerii de stupefiante şi asasinii profesionişti aflaţi pe urmele sale, întorcându-se acasă înainte ca familia lui să devină următoarea ţintă a lui Tim Briggs.

cvucs

08.09.2018

probabil daca filmul ar fi avut un buget mult mai mare ar fi fost un film mult mai bun.in alta ordine de idei filmul nu mizeaza foarte mult pe actiune dar pe parcurs iti inspira o doza de suspans.pe mine ma convins asa ca ii dau nota 8

0 0

08.09.2018

Contraband este un thriller foarte bun in care il regasim pe Mark Wahlberg intr-o forma extraordinara si gata sa faca orice pentru familie. Un thriller cu momente de nota 10 insa sunt si niste minusuri mici in poveste dar per total filmul este ok. Acest film are o distributie foarte buna in care Kate Beckinsale si Giovanni Ribisi m-au cam impresionat. Un thriller excelent care trebuie vazut pentru ca spune o poveste noua si foarte interesanta.

9 4

Roxanav

08.09.2018