Control

Dramă (Japan, United Kingdom, United States of America, Australia)

Anton Corbijn

Becker International, Claraflora, EM Media, NorthSee, The Weinstein Company

26 Septembrie 2007

24 Noiembrie 2020

<p align="justify">     Bazat pe romanul autobiografic "Touching from a distance" scris de catre Deborah Curtis, filmul "Control" urmareste cariera si existenta zbuciumata ale liderului formatiei Joy Division - Ian Curtis, incepand din anul 1973, cand acesta era un adolescent tacut si trist in varsta de 17 ani si pana in anul 1980, atunci cand s-a sinucis.</p><p align="justify">     Ian Curtis lucra la o agentie de recrutare a fortei de munca si canta in formatia Warsaw, care avea sa isi schimbe ulterior denumirea in Joy Division si sa aiba din ce in ce mai mult succes. Inca de cand era foarte tanar s-a casatorit cu Debbie Woodruff si a devenit tatal unei fetite pe nume Natalie, plictisindu-se insa repede de statutul de om casatorit si cu obligatii si incepand sa lipseasca tot mai des de acasa sau sa se incuie in camera lui pentru a scrie poezii si a compune versuri. Suferind de epilepsie si netratandu-se cu medicamente corespunzatoare, fiind incapabil sa isi lamureasca sentimentele fata de sotia sa Debbie si fata de belgianca Annik Honore, cu care incepuse o relatie extraconjugala pasionala dupa un concert in Franta si neputand face fata presiunii pe care o punea pe umerii sai faima crescanda a formatiei Joy Division, Ian Curtis s-a spanzurat in bucataria apartamentului sau, in ajunul primului turneu in Statele Unite ale Americii. </p>

roxanasalagean

08.09.2018

filmare alb-negru de cea mai buna calitate, sam riley jucand perfect rolul solistului epileptic... un film dramatic despre viata si muzica lui ian curtis... merita vazut

2 1

Patronu

08.09.2018

Un studiu de caz ce-l are în centru pe Ian Curtis, solistul cvasi-necunoscutei (cel puţin pentru mine) formaţii Joy Division. Filmul e excelent jucat, iar cinematografia deosebită, însă montajul e destul de slăbuţ, filmul având ceva momente "moarte". Merită o vizionare.

3 3

scarabeu

08.09.2018

este excelent de la cap la coada. stiu ca samantha morton mi s-a parut un pic isterica, dar probabil ca asa si trebuia sa fie. sam riley este foarte foarte bun in toate privintele. imaginea este superba, se vede ca regizorul are pregatire de fotograf

0 1