Acțiune, Comedie, Crimă (United States of America)

Kevin Smith

Mark Cullen, Robb Cullen

Warner Bros. Pictures

26 Februarie 2010

19 Martie 2010

Doi politisti cu experienta pe nume Jimmy si Paul primesc misiunea de a gasi un cartonas de baseball foarte valoros din anul 1952, care a fost furat si a carui comercializare ar putea insemna dobandirea unui uriase sume de bani de catre hot. In timp ce se implica in tot felul de aventuri periculoase si amuzante cu scopul de a localiza cartonasul furat, detectivii de politie gasesc un automobil Mercedes in al carui portbagaj se afla o frumoasa mexicanca pe nume Gabriela. Femeia a fost amanta unui cap al mafiei mexicane si reprezinta cheia spre milioanele de dolari provenite din vanzarea de droguri, motiv pentru care este urmarita cu asiduitate de catre gangsteri. <br /> Dupa ce o salveaza pe Gabriela si o protejeaza de mafiotii care o urmaresc, Paul incepe sa se simta atras de ea, spre deosebire de Jimmy care se tine la distanta de femeie. Jimmy Monroe intentioneaza sa vanda el insusi cartonasul de baseball pentru a castiga banii necesari organizarii nuntii fiicei sale.

Deea.bloom

08.09.2018

nu am avut mari asteptai de la film. banuiam ca este o comedie usoara si cu ceva actiune si crima. insa doar atat.nu prea stiu ce sa spun. e destul de amuzant in unele privinte. mi`a placut distributia. ii dau un 8

1 1

red_zab

08.09.2018

Bruce este unul dintre actorii mei preferaţi, îsă nu am urmărit filmul până la final. Este cel mai slab film cu Bruce Willis pe care l-am văzut până acum. Păcat, nota 6.

2 2

kluxxl

08.09.2018

In functie de asteptarile pe care le veti avea atunci cand va decideti sa urmariti filmul de mai sus, acesta poate fi bun sau slab.Daca nu va asteptati sa fie altceva decat o pelicula de vara, cu ceva actiune, replici, situatii si personaje amuzante, atunci a-ti inscris, dar daca va asteptati sa urmariti ceva mai bun decat "Bad Boys" sau "Lethal Weapon" ei bine in cazul asta o sa fiti dezamagiti.Productia se centreaza pe cele dou personaje principale, iar restul distributiei sunt intr-adevar sub mediocre, dar cu toate acestea, filmul o sa va induca o stare de buna dispozitie si relaxare.Recomand a se viziona alaturi de prieteni, cu o punga mare de popcorn langa si cateva beri reci.Vizionare placuta!

7 8