Coraline

Animaţie, Familie (United States of America)

Henry Selick

Focus Features, Laika Entertainment

5 Februarie 2009

1 Mai 2009

<p>Filmul este o adaptare dupa povestea lui Neil Gaiman, despre o fetita ce descopera o usa secreta in noua ei casa si descopera de partea cealalata a acesteia o versiune alternativa a propriei vieti. La suprafata, realitatea paralela pare misterios de asemanatoare cu viata ei reala, chiar mult mai buna. Dar curand, fantastica ei aventura devine periculoasa si parintii din realitatea paralela doresc sa o pastreze alaturi de ei pentru totdeauna.  Pentru a se putea intoarce acasa si a-si salva familia, Coraline trebuie sa se bazeze pe abilitatea ei de a se descurca in situatii extraordinare, pe determinarea si curajul ei.</p>

zncristian

08.09.2018

Ce dragutz ar fi sa descoperim si noi o usa catre o alta versiune a propriei vietzi... suna fascinant!Pare haioshel filmul! Puncteaza mult la realizare... nu?! Si scenariu pare sa fie atent si bine ales!

10 10

miss.jo

08.09.2018

Deabia astept acest film...mai ales pentru ca vocea Dakotei da viata personajului Coraline

3 7

Lili

08.09.2018

Doar ce am venit de la lansarea realD 3D si pot spune ca am fost multumita de calitatea imaginii si de perechea de ochelari cu mult mai usoara, de care NU beneficiaza celelalte proiectii 3D ! Singurul dezavantaj major e faptul ca filmele sunt dublate si nu putem auzi vocile originale ale actorilor implicati...Din pacate nu am apucat sa citesc cartea lui Neil Gaiman dar filmul in sine e destul de reusit ! Coraline este o fetita plina de viata care nu primeste atentia dorita din partea parintilor si gaseste aparent intamplator o usa secreta prin care trece intr-o lume paralela unde viata ei este cu mult mai frumoasa decat in orice vis ! Si cum asemenea avantaje cer si sacrificii, curand ea o sa descopere "capcana" din lumea minunata in care a ajuns. Morala animatiei este relativ simpla... Viata e frumoasa cu toate micile imperfectiuni pe care le descoperim zi de zi ! Nu stiu cat de mult o sa inteleaga copii subterfugiile acestui film care e mai mult pentru adulti dar pentru mine a fost o experienta placuta !

14 12