Dramă, Thriller | 14 February 2011 (Italy, Serbia and Montenegro, United States of America)

Coriolanus (2011)

Coriolanus

Dramă, Thriller (Italy, Serbia and Montenegro, United States of America)

Ralph Fiennes

William Shakespeare

Magnolia Mae Films, BBC Films, Synchronistic Pictures, Icon Entertainment International, Lipsync Productions, Atlantic Swiss Productions, Hermetof Pictures, Magna Films, Kalkronkie, Artemis Films, Lonely Dragon

14 Februarie 2011

11 Mai 2021

<p> </p><p>Eroul exilat al Romei se aliază cu vechiul său inamic ca să se răzbune. Coriolanus modernizează una dintre cele mai dificile piese ale lui Shakespeare. Amplasat în timpurile moderne, filmul are în centru un general ce se confruntă atât cu inamicii Romei, cât și cu răscoala civilă.</p><p>Caius Martius "Coriolan", un temut general roman, se află în conflict atât cu orașul Roma, cât și cu cetăţenii săi. Împulsionat de mama sa dominatoare și ambiţioasă pe nume Volumnia să obţină poziţia puternică de Consul, el e nevoit să se umilească în faţa maselor, de voturile cărora are nevoie ca să fie ales. Atunci când publicul refuză să-l susţină, condamându-l pentru aroganţa sa, el reacţionează cu furie și declanșează o răzmeriţă care culminează cu expulzarea sa din Roma. Eroul renegat se aliază cu fostul său inamic, Tullus Aufidius, ca să se răzbune pe orașul care l-a trădat. Amplasat pe fundalul unei republici implicate într-un război lung și amar, Coriolanus e un thriller atemporal și intens inspirat de jocul de putere, manipularea politică, argumentele și prejudiciile extremelor sociale. Amestecând clasicul cu contemporanul, filmul păstrează limbajul shakespearian, dar îl combină îndrăzneţ cu tehnologia modernă și decorul contemporana pentru a sublinia calitatea viscerală a poveștii originale.</p><p> </p>

cosmin91

08.09.2018

Povestea filmului e interesanta...sfarsitul filmului e putin ciudat,dar una peste alta e un film bunicel...nota 8 de la mine...

1 1

08.09.2018

Un film foarte interesant care prezinta versiunea moderna a operei lui William Shakespeare.Coriolanus este un film in care Ralph Fiennes face un rol extraordinar. Din pacate nu am putut intelege uneori tot dialogul din cauza modului in care personajele vorbesc...desigur aduce multa valoare artistica si o adevarata aura personajelor. Personal am fost foarte atent sa-l urmaresc pe Coriolanus...mi s-a parut un personaj expresiv,violent,puternic.un luptator cu adevarate principii.Cu adevarat Ralph Fiennes a reusit ceva extraordinar in acest film si merita toate laudele. Pe langa Ralph Fiennes trebuie remarcata si intreaga distributie...nume foarte sonore se afla implicate in acest proiect.

1 1

Getbeget

08.09.2018

Nu ştiu în ce măsură scenariul respectă tragedia lui Shakespeare, dar ecranizarea sa mi-a părut deplasată. Stilul este mult prea bombastic, acţiunea - neverosimilă, iar personajul principal - idealizat la extrem. Apoi, amplasarea naraţiunii într-un context modern mi-a sporit senzaţia de nucă-n perete, în timp ce eroul mai mult mi-a provocat o stare de nervozitate decât de interes.

0 1