Crazy Heart

Dramă, Muzică, Romantic (United States of America)

Scott Cooper

Fox Searchlight Pictures, Informant Media, Butcher's Run Films

16 Decembrie 2009

29 Septembrie 2020

Adaptata dupa romanul omonim al scriitorului Thomas Cobb, drama "Crazy Heart" il are in centrul actiunii pe interpretul de muzica country Bad Blake, care este distrus din punct de vedere emotional dupa ce a experimentat patru mariaje ratate, a avut un fiu pe care nu l-a mai vazut de la varsta de 4 ani, si-a petrecut prea mult timp in turnee si a consumat prea mult alcool. Cariera lui se afla in declin, iar Bad Blake observa cu tristete cum genul de muzica pe care il interpreteaza nu mai are priza la public, preferintele oamenilor indreptandu-se spre cantareti tineri precum talentatul Tommy Sweet. Desi se lupta sa iasa din umbra lui Tommy, Bad Blake isi calca pe orgoliu si accepta sa cante in deschiderea concertelor acestuia, relansandu-si cariera si punandu-si ordine in viata dupa ce o intalneste pe Jean Craddock. Jean Craddock este o jurnalista draguta din Santa Fe, care isi creste singura baiatul in varsta de 4 ani pe nume Buddy si care se apropie initial de varstnicul cantaret cu scopul de a-l convinge sa-i acorde un interviu, sfarsind prin a dezvolta sentimente de reala afectiune pentru Bad Blake.

prince

08.09.2018

acest om a demonstrat ca este demn de a lua oscarul,a mai avut inca 4 nominalizari la Oscar ..si asta spune multe....filmul Crazy Heart este un fillm reusit...iara daca nu vor acorda macar un PREMIU OSCAR pentru aceste film inseamna ca lumea asta s-a schimbat atat de tare incat inclin sa cred ca nu exista DUMNEZEU si ca lumea este condusa de evrei si masoni

7 4

bighiocel

08.09.2018

O lalaiala intre rachiu si tigari care merita oscarul celui mai betiv fumator Iar un astfel de rol nu e chiar asa greu de interpretat

4 13

leonardbratu

08.09.2018

...au aparut efectele 3D , efectele cu vibratii si cele cu senzatia de ploaie sau foc!..nu as vrea sa experimentez un astfel de film atunci cand efectele tabacice le va suporta spectatorul..si nu ar fi numai acest lucru..dar parca nu doresc sa fiu spectatorul unuia ce vomita , se usureaza ..am tot sperat sa gasesc motivatia premiilor si a nominalizarilor dar pentru mine se pare ca raman ascunse..voi continua insa sa cred ca a fi boem nu inseamna o insiruire de pahare si femei ..nu am inteles nici pretinsa prestatie a "primadonei "atata timp cat trei sferturi din film este muzica country - defapt cea care a salvat ce se mai putea salva ..in urma acestei catastrofe am sa apreciez mai mult productiile autohtone unde doar se injura...ramane doar proverbul la pomul laudat ( sau impus de altii) nu mergeti fara perna si ochelari...

3 10