Creation

Dramă, Istoric (United Kingdom)

Jon Amiel

BBC Films, HanWay Films, Recorded Picture Company (RPC), Ocean Pictures, UK Film Council

25 Septembrie 2009

17 Septembrie 2021

Ce se întâmplă atunci când un om de ştiinţă de renume mondial, strivit de pierderea fiicei lui mai mari, concepe o carte care se va dovedi a non-existenţa lui Dumnezeu. Aceasta este povestea lui Charles Darwin şi master-lucrarea "Originea speciilor". Filmul descrie inceputul unei revolutii morale si religioase,inceputul unei teorii ce va afecta lumea intreaga de-a lungul timpului. Totul se petrece intr-un mic sat englez; unde un om simplu traieste in doua lumi diferite.Intr-una el este fidel familiei si are parte de o casnicie pasionala iar in cealalta trebuie sa faca fata celei mai periculoase idei din istorie, precum şi sa dezvolte o teorie ce va fi in cele din urma salvata de la dispariţie de logica simpla a unui copil.

premamotion

08.09.2018

Cred ca este cel mai bun film care l-am vazut in 2010. Este deosebit de profund si de frumos, si de multe ori trebuie trait acest film.. Ceea ce Darwin nu a inteles - si acest film ilustreaza foarte bine acest aspect - este ca trebuie sa ne bucuram de fiecare clipa de minunatia acestei creatii, si sa o traim, fara sa intram prea mult in detaliu si cum ea functioneaza. Dupa mine este o capodopera.

6 4

enitharmon

08.09.2018

Mult prea patetic. As fi prefeat ca filmul sa se dezvolte pe o alta directie decat cea a unei drame familiale.

4 10

andreisri

08.09.2018

enitharom cred ca ai fi vrut sa se dezvolte pe o directie horror :))) asta e singrura si cea mai reala directie pe care sar fi putut dezvolta vezi ca exista si cartea e o poveste reala ai fi vrut sa vezi o vedeta xxx :)))sau ce ca nu te inteleg daca asa a fost in trecut asa sa scris Doamne nu i intleg pe uni comenteaza asa aiurea

3 6