Creature from the Black Lagoon

Creature from the Black Lagoon

Aventuri, Horror, SF (United States of America)

Jack Arnold

Universal International Pictures

29 Septembrie 2020

<p>Pelicula reliefează setea de cunoaștere a savanților și oamenilor de știință,care în dorința lor de a descoperi cât mai multe adevăruri în ceea ce privește istoria umanității, se afundă în locuri prea puțin sau deloc prietenoase omului. Așa este cazul batrânului doctor Carl Maia, care este adeptul ideii că istoria stă scrisă în pământ, dar cu litere necunoscute...și cu toate astea, doctorul încearcă să o citească. Astfel doctorul Carl Maia se află în jungla sud-americană, pe cursul superior al Amazonului, într-o deltă mlăștinoasă, însoțit fiind de doi băștinași, Thomas și Louis.Însă, în momentul în care cei doi găsesc în malul sedimentat al vechiului curs al apei, un membru de origine animală, de nerecunoscut chiar și de însuși doctorul Carl Maya, misterul începe să plutească asupra taberei celor trei temerari.Apăsat și ros de curiozitate,bătrânul doctor Maia,se reîntoarce în civilizație să vadă despre ce este vorba, lăsând tabăra în grija celor doi băștinași. Ajuns la Institutul de Cercetare Marină, doctorul Carl Maia are plăcuta surpriză de a se întâlni aici cu un fost student, mai tânărul doctor David Reed. Acesta din urmă, stârnit fiind de descoperirea fostului său profesor, formează o mică echipă și împreună merg în misterioasa deltă. Numai că la întoarcere găsesc tabăra în mare dezordine, ba mai mult, Thomas și Louis sunt găsiți morți. De acum membrii echipei de cercetare vor trebui să lupte cel mai probabil pentru propriile vieți, incertitudinea și necunoscutul fiind elementele care îi macină cel mai mult.</p>

Rhot.Adeth

08.09.2018

este un film vechi,in care pluteste suspansul si in care abunda spiritul de aventura.am mai vizionat vreo cateva filme de acest gen,de fapt nu-mi vine acum in minte decat Chelovek-Amfibiya (1962),un film de-o asemanare relativa,dar pana la un moment dat.dat fiind faptul ca-i filmat pe pelicula alb-negru,confera filmului o nota aparte si-l paseaza in sfera filmelor clasice de acest gen.personal,recunosc faptul ca nu-i o capodopera,in prezent,dar privind anul ,,fabricatiei'' este in mod cert o mare realizare a acelor vremuri.cred ca realizat pe pelicula color,filmul ar fi fost privit altfel,iar suspansul ar fi fost atenuat si preluat de coloritul frumusetilor amazoniene.actiunea este una continua care nu lasa loc starii de plictis.mi-a placut si-l voi aprecia cum se cuvine.il recomand, intr-o dupa-amiaza linistita si este bine de vizionat impreuna cu cei mici.este doar parerea mea!

2 0

InfraSunete

08.09.2018

Salve, Astazi discutam despre un clasic al filmelor horror si anume „Creature from the Black Lagoon” facut in 1954. Filmul este alb-negru, deci nu va fi probabil pe gustul amatorilor de 10D-uri. Cum spuneam desi este considerat un clasic al filmelor horror, eu l-as incadra mai mult in genul thriller. Nu prea mi se pare ca este horror, nu prea are atmosfera aceea specifica unui astfel de film. Nu este insa un film rau, merge urmarit. Titlul cred ca spune cam totul, nu prea ar fi multe de zis. Practic, o expeditie merge in cercetare pe un soi de insula, acolo tot gasesc urme/chestii ciudate pana ajung sa ia contact cu o creatura misterioasa si singeroasa care incepe sa-i vaneze. Cam asta este toata povestea filmului pe scurt. Cum spuneam mai sus, merge urmarit acest film, mie mi-a placut ideea in sine, jocul actoricesc destul de bun, la fel si decorurile. Chiar si costumul creaturii este unul interesant si destul de bine facut pentru acea perioada, mai putin capul care se cunoaste de departe ca este o simpla masca pentru ca nu are deloc nici un fel de articulatii fata de restul corpului. Practic fata creaturii este la fel de imobila ca a unei pitipoance iesita la agata in Bamboo sambata seara. De la mine, filmul incaseaza un 8. Sanatio!

0 0