Crimson Tide

Război, Acțiune, Thriller, Dramă (United States of America)

Tony Scott

Hollywood Pictures, Don Simpson/Jerry Bruckheimer Films

12 Mai 1995

22 Octombrie 2020

In viitorul apropiat, rebelii rusi reusesc sa preia una dintre bazele nucleare ale fostei URSS. Alarmati de ideea unei lovituri din partea rebelilor, SUA trimite U.S.S. Alabama, un submarin nuclear, sa supravegheze baza rusa si sa actioneze in cazul in care rebelii lanseaza un atac nuclear impotriva SUA. In timpul patrularii, submarinul este atacat si sistemele de comunicatii prin radio sunt inutilizabile. Un mesaj urgent primit in timpul luptei este partial recuperat. Capitanul Ramsey crede ca este ordinul de a-i ataca pe rebeli, in timp ce Hunter doreste sa astepte confirmarea mesajului. Conflictul dintre cei doi duce la o revolta pentru controlul submarinului si a rachetelor nucleare.

eedy

08.09.2018

Din pacate,prezenta celor doi mari actori pe generic nu reuseste sa ne ofere un film remarcabil...e OK,dar atit

5 7

drent

08.09.2018

Este un film de actiune palpitant, si printre putinele filme bune care au ca zonã de desfãsurare, mediul submarin. Actiunea continuã te leagã de scaun si nici un detaliu nu este lipsit de importantã, ca sã-ti poti permite un moment de neatentie, de respiro. Brusca incapacitate a unui submarin nuclear american de a comunica, incapacitate care va precipita criza, pare un pic fortatã cu atâta tehnologie in jur. Dar, va da startul confruntãrii între Hunter si Ramsey, care e grozavã. Unul e gata-gata sã declanseze un atac nuclear, celãlalt vrea sã-l împiedice. "Marfa" :) e, poate, adjectivul pe care l-ar întelege toti...

11 6

kluxxl

08.09.2018

Un film foarte bun! Spuneam nu cu mult timp in urma ca The Hunt For Red October este poate cel mai bun film cu si despre submarine, sau a carui actiune se petrece la bordul unui submarin (asta din filmele pe care le-am vazut eu), ei bine, desi Crimson Tide nu reuseste sa-l detroneze pe Red October de pe primul loc in topul meu, se instaleaza totusi foarte confortabil pe locul 2.Tensiunea de pe ecran dintre cei doi mari actori din rolurile principale, la fel cat si tensiunea de la bordul submarinului USS Alabama din pelicula de mai sus, este una destul de rar intalnita intr-un film, de aici si calitatea acting-ului si a regiei care sunt de cea mai inalta clasa.Scenariul desi nu dintre cele mai originale este totusi bun, iar cinematografia, raportata la anul productiei este si aceasta de calitate.In incheiere si cu riscul de a ma repeta, trebuie sa spun ca in opinia mea filmul in cauza este si va ramane cred eu, mult timp de acum inainte unul dintre cele mai bune filme cu si despre submarine.Va recomand cu incredere pelicula de mai sus si va doresc vizionare placuta!

10 0