Thriller (United States of America)

Malik Bader

Sonny Mallhi

Intrepid Pictures

13 Martie 2013

9 August 2020

<p>Scott este un tânăr norocos: este atrăgător, inteligent, are mulţi prieteni, joacă fotbal în echipa şcolii şi se antrenează din greu ca să primească o bursă la facultate. Prietena lui cea mai bună, Jules, ar vrea ca relaţia lor să fie mai mult decât una de prietenie.<br />Bess este abia venită în oraş şi e total opusă lui Scott: este timidă, temătoare, tăcuta şi ascunsă. În secret, este îndrăgostită de Scott, însă are şi ea un admirator, pe Jeffrey, care este la fel de ciudat precum ea.<br />Curând, lucruri ciudate încep să i se întâmple lui Scott şi celor din jurul său, iar el i le atribuie lui Bess şi faptului că ea e îndrăgostită de el. Însă oare pasiunea lui Bess pentru Scott a întrecut limitele sau altcineva e în spatele tuturor evenimentelor?</p><p> </p>

Sabb.

08.09.2018

Mi s-a parut interesant doar in prima parte. Pe Lucas Till il stiam din cateva videoclipuri si varianta movie a serialului Hannah Montana, pe Crystal Reed o stiam din Teen Wolf, unde detine un rol principal, insa aici s-au terminat cunostintele mele despre actori. In orice caz, prima parte a filmului e destul de buna si diferita fata de dramele teenage, plina de subtilitati si mesaje. Cu a doua parte se strica toata frumusetea filmului. Un punct in plus am dat pentru coloana sonora, foarte potrivita si actiunii, si varstei protagonistilor.

1 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

L-am urmarit fara sa am idee ce ar trebui sa se intample, si tocmai de aceea majoritatea lucrurilor au fost adevarate surprize, si acestea de tot felul... Ca orice thriller care vrea sa promita multe, a avut un inceput extraordinar de incitant, care te face sa treci peste prezentarea personajelor, iar dupa mai multe tatonari si situatii tensionate si misterioase, cand genul isi intra in drepturi, chiar urmaresti un film accesibil pentru genul sau, cu atat mai mult cu cat este unul low-budget fara cine stie ce elemente speciale... Merge urmarit, mai ales de fanii genului.

0 12

Dragos_87

08.09.2018

Filmul nu e rau dar are ca de obicei tipic filmelor din ziua de azi un scenariu tras de par foarte mult.Un alt film in care astepti sa se intample ceva si de abia intr-un tarziu se intampla niste lucruri si alea parca lalaite rau.Are momente bune,nu plictiseste ba chiar te captiveaza dar te tine cam prea mult asa.Astepti sa se intample ceva dar in a doua parte lucrurile se precipita usor,parca e o joaca de copii trecandu-se repede peste momentele cheie si asta e pacat.E exact tras la indigo,sau mai bine zis genul de film facut la duzina ca majoritatea productiilor.Spre final deznodamantul e neasteptat,sa fiu sincer eram previzibil la cum vor decurge lucrurile dar am ramas surprins,nu ma asteptam.Il recomand cu drag!

0 0