Cube 2: Hypercube

Thriller, SF, Mister (Canada)

Andrzej Sekula, Étienne Chatiliez, Vincent Pérez, Santiago Otheguy, Marion Vernoux, Georges Lautner, Franck Chiche, Emmanuelle Bercot

Lions Gate Films, Ghost House Pictures

15 Aprilie 2002

20 Octombrie 2021

Continuarea filmului "Cube" ii regaseste, de aceasta data pe alti 8 straini, in interiorul unui cub, fara ca cineva dintre ei sa-si aduca aminte cum au ajuns acolo. Curand ei afla ca se gasesc intr-o alta dimensiune, unde totul este ciudat si unde legile fizicii nu se aplica. Isi dau seama ca pentru a putea supravietui, ei trebuie sa descopere misterul din spatele "hypercubului".

isabell

08.09.2018

dintr-un punct de vedere e mai interesant ca primul film pt ca ridica o serie de probleme gen universuri paralele, esenta timpului si spatiului,etc. are si destula actiune, iar sfarsitul e neasteptat.

9 5

kenya

08.09.2018

pe cand prima parte este mai mult psihologic , cea de a 2-a tinde sa aduca mai mult spre fantastic . in orice caz ma asteptam la ceva mai mult , nu pot sa zic ca a fost senzational , finalul insa a fost neasteptat ...parca ii lipseste ceva filmului , poate partea de umanitate , adica , ma refer ca in primul puteai sa simti frica , sau panica , adica sa simti alaturi de ei; din acest punct de vedere filmul mi se pare mai " rece" ca primul Cube, intr-un fel filmul pare mai mult un joc tridimensional decat un film , ii lipseste esenta , este prea liniar. M-a dezamagit .

1 5

green.teeth

08.09.2018

Poate ca faptul ca s-a adaugat mai mult science-fiction a scazut putin valoarea filmului si nu s-a ridicat la asteptarile unora, dar nu vi s-ar parut plictisitor ca Hypercube sa fie facut in acelasi stil ca primul? Eu cred ca da. Ridica o sumedenie de intrebari legate de universuri paralele, care eu, personal, nu cred ca sunt doar baliverne. Finalul nu mi-a placut asa de mult. Pe cand in primul Cube traiam speranta ca a reusit cineva sa scape, in Hypercube sperantele mi s-au ruinat, vazand ca toti evadatii sunt ucisi, in final. Oricum, intreaga serie Cube este o capodopera.

6 5