Død snø

Horror, Comedie (Norway)

Tommy Wirkola

Zwart Arbeid, Euforia Film, FilmCamp, Miho Film, Barentsfilm, Yellow Bastard Production, News On Request (NOR)

9 Ianuarie 2009

8 Decembrie 2021

<p align="left">   Un grup de prieteni pleaca in vacanta in Norvegia la o cabana, in plina iarna. Intr-una din zile, la usa cabanei apare un batran ciudat care le povesteste adolescentilor ca in timpul celui de-al Doilea Razboi Mondial un grup de soldati nazisti au inceput sa le ia oamenilor lucruri de pret, bani, averi. Oamenii, ingroziti si nestiind se sa mai faca, i-au omorat pe soldati si i-au blestemat. Una din fete gaseste intr-o zii o cutie in care erau monezi, bijuterii etc si fiecare din tineri ia ce apuca de acolo si le baga in buzunar. Astfel soldatii nazisti sunt treziti la viata dar sub forma unor zombii si ii urmareste pe tineri ca sa-i omoare. Zombii nu sunt un creaturi fara creier care se tarasc pe un cavou din cimitir ci par a fi cat de cat umani,si asta pentru ca  sunt capabili sa urmareasca, sa vaneze, sa se camufleze si cel mai important sa lupte. Vacanta tinerilor se transforma intr-un adevarat cosmar.</p>

cristimarc

08.09.2018

Cate filme incep cu o gasca de prieteni care pleaca in excursie si ajung intr-o zona unde n-au semnal la telefoanele mobile ? Si in cate din grupurile astea este o blonda, un ochelarist, un tupeist, o bruneta care face pe viteaza sau un gras? Si in cate fime au fost avertizati tinerii sa nu se aventureze intr-un anume loc? In cate filme tipul/tipa simpatic/a moare la inceput ? In cate dintre ele prietenii se omoara din greseala unul pe altul, vrand se se apere ? Da’ ce n-am mai vazut pana acum e : tipete si urlete in norvegiana, sex in toaleta din fundul gradinii, zombii nazisti, intestine pe post de corzi de alpinism. Si cea mai tare dilema a filmului : daca un zobie te musca de mana, amputarea rezolva problema infectarii, da’ daca te musca zombie-ul de „cocosel”, ce faci? Ce faci?

38 13

CRISTI_GABRIEL

08.09.2018

O PROSTIE DE FILM!!!!!!!!!!!!!Nu va uitati ca va pierdeti timpul.plictiseala si mai e si in norvegiana!!!!!!!!!

2 6

Yuli

08.09.2018

ok in general parerile asupra filmului asta sunt la 2 extreme: or sunt pareri total dezaprobatoare"Groaznic", "o porcarie de film" s.a. ori filmul este ridicat in salvi. Mie personal mi se pare a fii un film genial. Vine cu o groaza de chestii noi: In primul rand zombie nazisti.Ati mai vazut pe undeva asa cva? In toate filmele cu zombie, acestia musca,nu?!Ei si in acesta musca, dar este si un zombie muscat:)) Intestinele unuia dintre ei este folosit pe post de de coarda de alpinism. Sunt multe astel de scene inovatoare as putea spune, in aceasta industrie. Filmul imbina intr-un mod foarte placut pentru cel care vizioneaza filmul comedia si genul horror. Am ras pe saturate si am si tresarit de cateva ori de frica. Deci ideea este urmatoarea: filmul este SUPER:x

9 5