Dagger of the Mind (1972)

Richard Quine

Jackson Gillis, Richard Levinson, William Link

26 Noiembrie 1972

5 Decembrie 2021

Lillian Stanhope and Nicholas Frame are two famed actors in London, a venerated husband and wife team set to act in 'Macbeth.' Producer Sir Roger Haversham has been Lillian's lover but finds out he has been deceived by the couple and threatens to interrupt their engagement. Lillian kills him accidentally during an ensuing fight. Thereafter, the pair take the corpse to his mansion and stage his "accidental" death; however, Lt. Columbo (in London to learn about new investigation methods used by Scotland Yard) smells something fishy in this supposed accident.

Juristul

10.05.2009

Columbo,ca serial s-a lansat din 1971,cu muult inainte de 1989.A fost serialul,care l-a marcat definitiv pe Peter Falk,printre vedetele cinematografiei.Din nenumaratele filme ale sale,in acest serial,Peter Falk,isi arata adevaratele sale calitati de actor anti-star.Iata ca nu frumusetea actorului conteaza intotdeauna..Modul sau discret,cateodata aiurit,de fapt marcheaza noul stil de "adevarat detectiv profund".Minusculele detalii,il fac sa isi atinga scopul,acela de a demasca prin propriile sale arme,pe adevaratii criminali.Un film care ca si celelalte din SERIE,este minunat.

2 0

29.03.2013

Inca o povestioara aparent banala, de data asta un omor din greseala se transforma intr-o crima abil planuita de doi "amorezi ", doi actori care simt ca li se apropie sfarsitul si le scartaie pamantul de sub picioare cand apare " EL ", Colombo, ponositul si blegul de detectiv de a carei inteligenta nu poti scapa...Pentru el, un siret legat altfel... O " piesa " mica dintr-un serial Mare (Columbo (1971–2003) )care cu siguranta nu-si va pierde niciodata din farmec si in timp va castiga noi si noi telespectatori incantati de inteligenta acestui personaj.

0 0

RoseofSharon

06.03.2014

Excelent episod-o crimă similară celei din Macbeth, în care sunt implicați un cuplu de actori celebri. În acest episod Columbo descoperă Londra și este impresionat de tot ce vede-de la monumente până la majordomul autentic pe care ajunge să-l cunoască. Însă simțurile sale rămân la fel de alerte și nimic nu-l împiedică să rezolve și această crimă.

0 0