Dance Of The Dragon

Dramă, Romantic (South Korea)

Max Mannix

JRL Pictures, Silk Road Pictures

1 Mai 2008

4 Decembrie 2020

Tae Kwon este copilul unei familii sărace. Tatăl său este cizmar, iar visul acestuia este ca fiul său să aibă o educație. La un moment dat, mama sa îl duce la teatru. El rămâne fascinat de spectacol și visează să devină dansator. Mai mult, își cumpără o carte despre dansul de societate și învață singur pașii, urmînd schemele din carte. Tatăl său nu-l încurajează deloc în pasiunea sa, iar dupa terminarea liceului îl ajută să se angajeze în fabrica locală. După zece ani de muncă în fabrică primește o scrisoare prin care este invitat să participe la o preselecție la o școală de dans din Singapore. În ciuda opoziției tatălui, merge la preselecție și este și selectat. Profesoara sa de dans, Emi Lim, fostă campioană la dans de societate, retrasă datorită unei accidentări la gleznă, este fascinată de faptul că Tae a învățat dansul fără a avea vreodată o parteneră. Soțul acesteia, Cheng, fost campion de karate, face tot ce poate pentru a-l convinge pe Tae Kwon să părăsească școala. Ajung chiar să se confrunte într-o demonstratie de karate. Pierzând, Tae este obligat să plece. Ce se întâmplă în ultimele douăzeci de minute ale filmului vă las să descoperiți singuri. Atât mai citez "Let's make the floor red".

ghebala

08.09.2018

Un "slow motion", in care imaginile incep sa iba grai, sa vorbeasca despre atingerea care da energia de a continua...."Nu e vorba despre a învinge...Asta e clipa noastrã". Fann Wong face un rol de exceptie(parerea mea)

2 0

Egrig

08.09.2018

Superbă delicateţea fluidă a gesturilor, serenitatea expresiei acestei minunate făpturi, care este Fann Wong. Practic a salvat tot filmul, care de altfel are o poveste destul de comună. Păcat că n-am mai văzut-o şi în alte filme. Oricum, se vede că asiaticii au inventat noţiunea de „wa” – Calm, linişte interioară, relaxare dublată de atenţie şi înţelegere.

1 1

spriamarierose18

08.09.2018

Un film care mie mi-a placut enorm ! Pe Fann Wong o vazusem cu ani in urma in 3 productii Hong Kong si stiam ca e o actrita de nota 10, poate cea mai buna actrita din Singapore... Pe Jang Hyuk l-am vazut in Chuno- The slave Hunters, in rolul lui Daegil, rolul anului 2010, pentru care a primit 2 Oscaruri coreene. Credeam ca m-a orbit frumusetea si ineditul personajului de am fost atat de impresionata de jocul lui....Dar NU m-am inselat, Jang hyuk este un actor de nota 10 capabil sa joace orice. Filmul desi simplist ca subiect, e compensat din plin de bogatia de trairi sufletesti si de gesturi si atingeri de o delicatete de care doar asiaticii sunt capabili !

2 0