Acțiune, Thriller, SF, Crimă, Horror (United States of America)

Craig R. Baxley, Thomas Wind

Jonathan Tydor, Leonard Maas Jr.

Trans World Entertainment (TWE), Vision International, Vision PDG, Epic Productions

26 Ianuarie 1990

11 Mai 2021

Jack Caine este un politist din Houston care a uitat sa foloseasca regulile. El nu vrea decat sa-l opreasca pe numarul unu in traficul de droguri, Victor Manning. Dupa ce partenerul sau este ucis, impreuna cu un agent FBI, el investigheaza cateva crime ciudate - oameni care nu se drogheaza mor in urma unor supradoze de heroina, iar pe cap poarta aceleasi semne terifiante. Cei doi ajung la o concluzie inspaimantatoare - se confrunta ce forte din afara lumii noastre, care se pare ca recolteaza din creier un drog foarte rar. Si cei doi au o problema mare - s-au luptat cu cei mai mari criminali, dar pana acum, toti erau umani...

dumibr

08.09.2018

asta a fost primul film care l-am vazut pe video si mi se pare un film super pentru vremea lui efecte speciale bune actori buni. e un film la care nu te plictisesti

1 1

alex_il_fenomeno

08.09.2018

a fost un film bunicel , cu o actiune buna si cu un actor in plina forma : Dolph Lundgren ! povestea filmului este interesanta , iar desfasurarea faptleor foarte inspirata ! cred ca merita o vizionare ! nota 7/10 !

0 5

brando

08.09.2018

un film destul de reusit care are multe elemente de sf dar este mai mult o comedie sf are extrem de mult umor fin ala filme politiste . Dolph nu prea este in acest film un erou invincibil ci din potriva ste un politist obisnuit fara muschi prea mari si cu un partener extrem de comic.....! dar filmul este foarte entertaining de urmarit e o placere sa il vezi ! are si faze de triler sf cei doi extraterestrii sunt teribili.. dar prea multa parodie asupra seriozitatii de a fi un thriler sf politist ! este un film bun! oricum!

0 0