SF, Thriller, Horror (United States of America)

Scott Stewart, Oliver Stone

Scott Stewart

Cinema Vehicle Services, Alliance Films, Automatik Entertainment, Blumhouse Productions

21 Februarie 2013

28 Septembrie 2020

<p><span style="font-size: 13px; line-height: 19px; font-family: Georgia, 'Times New Roman', 'Bitstream Charter', Times, serif; color: #333333">Lacey și Daniel Barret au un mariaj fericit și locuiesc în suburbii cu cei doi fii ai lor. Viața le este tulburată după ce o serie de fenomene stranii încep să se întâmple pe proprietatea lor: lumini ciudate, o invazie de păsări sinucigașe și o prezență inexplicabilă care le pătrunde în casă. Lucrurile se complică și mai mult în clipa în care pe corpul fiului lor mai mic apar o mulțime de vânătăi. Se pare că o prezență extraterestră deghizată în om le intră noapte de noapte în casă și amenință să îi răpească. Izolați din ce în ce mai mult de vecinii și prietenii sceptici, cei doi trebuie să găsească singuri o soluție pentru a-și salva familia.</span></p>

bradu

08.09.2018

Scott Stewart nu vine cu nimic nou dar are multe secvenţe care-ţi dau emoţii, filmul rămâne însă unul mediocru.Încearcă o poveste cu mult mister despre o invazie extraterestră dar adesea ai impresia unor idei preluate din alte filme sau se pierde în amănunte fără sens lăsând deoparte anumite explicaţii a unor fapte esenţiale.Cu toate acestea reuşeşte să te facă să vizionezi filmul până la sfârşit,exploatând la maxim necunoscutul şi e posibil unora să le placă. Keri Russell are o interpretare bună,pot spune că excelează în acest rol.

8 3

10_nut

08.09.2018