Darkness Falls

Thriller, Horror (Australia, United States of America)

Jonathan Liebesman

Revolution Studios, Distant Corners Entertainment Group Inc., Blue Star Productions, Village Roadshow Pictures, Morningstar Films

24 Ianuarie 2003

5 August 2020

<p align="left">Darkness Falls este un film horror, lansat in anul 2003, care a fost scris de catre Joe Harris si John Fasano si regizat de Jonathan Liebesman. La lansarea in America, Darkness Falls a ajuns pe primul loc in box office, recuperandu-si inca din primul weekend banii investiti. Povestea il are in centru pe Kyle, care cand era copil, a declarat ca in timp ce dormea, s-a trezit din greseala si a vazut-o pe Zana Maseluta, care incerca sa-l ucida. De atunci a fost considerat nebun de toata lumea din oras, cu exceptia prietenei sale din copilarie, Caitlin, si fratele mai mic al acesteia. Dar acum, Iadul se intoarce pe Pamant, ca o creatura cu parul negru cu aripi, exact cum o descria Kyle, iar aceasta creatura nu are de gand sa plece fara fratele lui Caitlin...</p>

ktalinoo

08.09.2018

un film interesant

0 0

midii

08.09.2018

Ador filmul asta.... e genial. Actorii au jucat foarte bine si a avut niste afecte speciale care cel putin pe mine ma facut sa simt ca ma aflu in film... Si nu pot sa uit ca intr`o zi cand mam dus la o prietena s`a luat curentul pe scara si am ramas blocata in lift.. era bezna si primul lucru care mia venit in minte e sa ma uit spre gemulet de deaspru si mam gandit la secventa asemanatoare din film;;) Singurul lucru care nu mia placut e ca a avut happy end:)

1 0

Lukkk

08.09.2018