Comedie (United States of America)

Shawn Levy

Josh Klausner

Dune Entertainment, 21 Laps Entertainment, 20th Century Fox

8 Aprilie 2010

9 Aprilie 2010

Claire si Phil Foster sunt un cuplu casatorit din New York, care are o casa frumoasa, doi copii reusiti si o viata de familie normala. Intrigati de divortul celor mai buni prieteni ai lor, care pareau pana nu demult un cuplu perfect, exasperati de monotonia din propriile existente si constienti de faptul ca inclusiv iesirile saptamanale in oras la o cina romantica si la un film s-au transformat in rutina, Claire si Phil Foster decid sa actioneze pentru a reaprinde scanteia pasiunii dintre ei. In timp ce iau masa la un restaurant monden din Manhattan, cei doi soti sunt confundati cu alte persoane si se trezesc implicati intr-o aventura plina de pericole, dar si de adrenalina. Incercand sa scape de un taximetrist nebun, de un cap al mafiei locale si de doi politisti corupti, Claire si Phil Foster isi reamintesc motivele pentru care functioneaza atat de bine impreuna ca si cuplu.

horia98

08.09.2018

In ultima vreme,imi e frica s amerg la comedii care au in centru un barbat si o femeie. Exemple: 1.The Bounty Hunter care e o prostie 2.Filmul de fata care ma prinde putin nu e chiar amuzant 3.Si mai sunt. Acest film a reusit sa-mi scoata cateva zambete fortate dar nimic mai mult bine nu stiu cum se termina deoarece eu vad mai nou filmele pe un site online si s-a oprit si a luat-o de la inceput asa ca m-am lasat. e dragut daca n-ai alt film de ales iar eu aveam mai multe dar am zis sa-l vad pentru ca il astept de mult. Tina Fey este draguta dar nu joaca. Macar actorii sa fi facut mai multe legat de filmul asta macar sa nu ne plictisim. Un film slab la care se puteau face extrem de mult lucruri ca sa iasa un film acceptabil. Un film comercial si atat. 5.

1 2

alextm22

08.09.2018

Claire şi Phil Foster sunt un cuplu cât se poate de obişnuit a căror viaţă conjugală a devenit o imensă rutină. Ca să mai condimenteze lucrurile, Claire şi Phil au inventat "întâlnirea de sâmbătă seara", când cei doi merg la film şi apoi la restaurant. O încurcătură cu o rezervare îi face să se dea drept altcineva, iar din acel moment necazurile nu le vor mai da pace. Urmăririle prin tot oraşul şi emoţiile la capătul (greşit) al unei arme de foc îi vor face să-şi aducă aminte de ce s-au îndrăgostit unul de celălalt?

7 13

Ruxy_Rx

08.09.2018

Un film destul de dragut si relaxant cu unele faze interesante dar cam slabut dupa parerea mea. Cred ca se puteau strecura prin film mai mult faze amuzante... In concluzie filmul Date Night nu este prea stralucit, se uita repede, dar poate fi vazut o data lejer (a doua oara... no way!!) dar nu la cinema!! Ar fi o risipa de timp si de bani deoarece acesta nu este un film care sa-ti lase dorinta de al mai revedea. Recomand ca acest film sa fie vazut acasa, intr-o seara cand vrei sa te relaxexi si cel mai important cu prietenii! Eu asa am facut si cred ca a fost mai bine decat sa-l fi vazut singura!

0 1