SF, Acțiune, Dramă, Thriller (United States of America)

Matt Reeves, Isild Le Besco

Mark Bomback, Rick Jaffa, Amanda Silver

TSG Entertainment, Chernin Entertainment, Ingenious Media

26 Iunie 2014

23 Mai 2014

<p><span style="line-height: normal; text-align: justify; font-family: Arial,Helvetica,sans-serif; color: #333333">O populaţie aflată în dezvoltare de maimuţe evoluate genetic, conduse de Caesar, e ameninţată de un grup de oameni ce au supravieţuit devastatorului virus ce a făcut ravagii în urmă cu zece ani. Reuşesc să încheie temporar pace, însă aceasta se dovedeşte fragilă şi de scurtă durată, căci ambele părţi se află pe picior de război, un război ce va hotărî care va fi specia dominantă de pe Pământ.</span></p>

Mihail.Ion

08.09.2018

Daca joaca si Gary Oldman cred ca o sa fie destul de atractiv.Altfel nu cred ca accepta el sa-si etaleze talentul in cine stie ce tampenie.

1 15

Deniro

08.09.2018

"Dawn of the Planet of the Apes " este regizat de Matt Reeves , de care nu am auzit pana acum , iar in rolul principal in regăsim pe Andy Serkis , care joaca rolul maimutei Caesar . Filmul este continuarea lui "Rise of the Planet of the Apes " , care a fost surprinzător de bun . Acesta nu este nici pe departe la fel . Filmul de fata este incredibil de bun , excelent mai bine spus , care m-a surprins enorm de mult , având o poveste extrem de captivanta si interesantă . Pot sa spun ca este unul din cele mai bune filme post-apocaliptice pe care le-am vazut . Caesar este mult mai bine interpretat , ca un conducator suprem al maimutelor , puternic si care a facut un rol excelent . Matt Reeves de care nu știam nimic pana acum , a facut o treaba excelenta , reușind sa regizeze in blockbuster mare , mare de tot . Un lucru extrem de important in acest film este acțiunea . Aici , acțiunea nu iti pierde intensitatea timp de mai bine de 2 ore , actiune care are mult suspans , rasturnari de situatie , scene de lupte extrem de bun etc. Recomand cu multa caldura "Dawn of the Planet of the Apes " pentru ca este un film de nota 10 , ce trebuie vazut !!

11 1

roby_ss

08.09.2018

Chiar daca am intrat in sala fara prea multe asteptari deoarece in primul film chiar mi-a placut de James Franco, FILMUL A FOST SUPER. Este, cred cel mai bun film pe care l-am vazut anul asta nu neaparat pentru efectele speciale sau pentru scenele de lupta, ci pentru faptul ca filmul, in intregul sau iti ramane in minte, si cred ca voi avea flash-back-uri inca multe zile - lucru din ce in ce mai rar la filmele recente.Il recomand, mai ales celor care au vazut si prima parte.

7 1