Dazed and Confused

Comedie, Dramă (United States of America)

Richard Linklater

Gramercy Pictures, Alphaville Productions

24 Septembrie 1993

26 Noiembrie 2020

<p align="justify">Actiunea din "Marea ameteala (Dazed and Confused)" este plasata intr-un mic orasel din Texas. Este ultima zi de scoala, iar semnalul inceperii anarhiei printre elevi a fost deja tras. Vacanta debuteaza cu un mic razboi intre boboci si cei din ultimul an, care se va sfarsi la lasarea intunericului cu o petrecere. O petrecere la care sunt depasite toate limitele, cu mic cu mare, toti cei prezenti consuma droguri si alcool intr-o noapte dementa din viata unor elevi de liceu din anul 1976.</p>

boyscout

08.09.2018

Filmul e destul de plictisitor facut in stilul anilor 70.Daca nu ar fi muzica unor formatii celebre pe fundal,filmul ar fi jalnic dar asa sa zicem ca mai merge desi nu v-as recomanda sa il urmariti .nota 6

2 9

Moonchild

08.09.2018

mie imi plac filmele in acest gen..da, din pacate nu pot sa spun ca mi-a placut enorm, tot asteptam sa se intample ceva..si nimic. oricum, se putea si mai rau, deci a fost ok;)) iar soundtrack-ul a fost super:)

3 3

El_KaPpa

08.09.2018

O comedie cu accente de satira despre viata de adolescent a anilor '70. Filmul este plasat in anul 1976 in ultima zi de scoala, o zi de neuitat in care pe ordinea zilei sunt drogurile, alcoolul, muzica rock si petrecerile. Este facut mai mult ca o prezentare a acelor vremuri (in special a acelei zile) fara sa aiba o actiune anume si cu siguranta pe multi ii va plictisi. Nu va asteptati la ceva gen American Pie si nici sa intalniti cliseele cunoscute ale genului. Coloana sonora este excelenta, scenariul este scris bine, iar actingul bun si avem placerea sa vedem niste actori in tineretea lor cum ar fi Adam Goldberg, Milla Jovovich, Ben Affleck si Matthew McConaughey. Mie mi s-a parut interesant si mi-a facut placere sa-l urmaresc insa repet, nu este pentru toata gusturile. Enjoy it!

13 1