Thriller, Crimă, Dramă (Netherlands)

Maarten Treurniet

Maarten Treurniet, Kees van Beijnum

IDTV Film, VARA, Nederlands Fonds voor de Film, CoBo Fonds

27 Octombrie 2011

29 Septembrie 2020

Povestea adevărată a uneia dintre cele mai senzaționale răpiri din Europa. Amsterdam, 1983. Alfred Heineken,  unul dintre cei mai bogați producători de bere din lume și, fără îndoială, cel mai influent om din Olanda, este răpit de niște huligani tineri care vor 35.000.000 de guldeni olandezi pentru a-l elibera. În timpul celor 21 de zile cât s-a aflat în mâinile lor, magnatul a fost supus la fel și fel de umilințe. Dar, după ce este pătită răscumpărarea, iar Heineken este eliberat, acesta pornește o vendetta personală de prindere și pedepsire a răpitorilor de la care îndurase atâtea. Bazat pe povestea adevărată a celei mai senzaționale<div>răpiri din Europa, pelicula lui Maarten Treurniet este un thriller deștept și încărcat de tensiune în care vânătorii devin în cele din urmă pradă.</div>

ANTONIOO

08.09.2018

Totul se invarte in jurul rapirii boss ului Heineken,actiune destul de slaba in timpul tinerii lui ca ostatic cat si dupa eliberarea care nu are nimic din ceea ce insemna un thriller,poate fi si din cauza faptului ca este realizat dupa fapte reale.nota 6

0 0

Bibi_TM

08.09.2018

Dupa cum mi-am exprimat parerea si ieri, la un alt film, sunt cateva actiuni care daca sunt indreptate impotriva ta nu pot fi uitate sau iertate. Asa s-a intamplat si cu cei cinci rapitori dintr-o banda marunta din Amsterdam: Cor van Hout, Willem Holleeder, Jan Boelaard, Frans Meijer și Martin Erkamps care, dupa ce si-au facut damblaua cu Heineken, au fugit toata viata lor de razbunarea acestuia. Mai devreme sau mai tarziu acestia au fost prinsi si au platit pentru fapta lor.

0 0