De-Lovely

Dramă, Muzică (United Kingdom, United States of America)

Irwin Winkler

Winkler Films, Potboiler Productions, Metro-Goldwyn-Mayer, Potboiler Productions

2 Iulie 2004

27 Ianuarie 2021

De-Lovely este un film muzical, care ne spune povestea compozitorului american Cole Porter, o poveste plina de cantecele sale de neuitat. In film, Porter priveste in trecut, isi priveste viata ca si cum ar fi un spectacol de teatru, unde persoanele din viata sa sunt actorii piesei. Printr-o productie elaborata si cu ajutorul cantecelor sale minunate, "Anything Goes," "It's De-Lovely," si "Night and Day", trecutul elegant al lui Porter prinde viata - inclusiv complicata relatie cu sotia si muza sa, Linda Lee Porter. Casnicia lui Cole este prezentata in trei acte. In primul act, Porter si Linda se cunosc la o petrecere in Paris, se indragostesc si se casatoresc, desi ea stia ca este homosexual; de-a lungul petrecerilor, muzicii din Venetia si New York, el se hoataraste sa compuna muzica la modul profesional. Actul doi este New York-ul si Hollywood-ul, unde succesul asteapta, ca de altfel si un numar crescator de barbati care ii distrag atentia lui Porter de la sotia sa, care ramane singura si trista. Actul trei incepe cu un accident care il lasa imfirm, si astfel Linda se intoarce langa el pentru a-i alina durerea.

memodanuta

08.09.2018

"you and me,that"s was ment to be!".povestea unui om ce are motiv pentru a canta si daruieste prin cantecul lui,sursa de viata si celorlalti,un muzical romantic,invaluit intr-o mireasma imbietoare,insa si aceasta poveste de dragoste intampina numeroase dificultati,suspans invaluit in mister,si desi muzica vine din suflet,si nu din comportament,ea trebuie testata,,,

3 0

crazy_bloggera

08.09.2018