Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United Kingdom)

Alex De Rakoff

Alex De Rakoff, John Luton

P&T Productions, Next Generation TV & Film

1 Ianuarie 2009

16 Octombrie 2021

'' Dead Man Running '' este o producţie britanică regizată de Alex De Rakoff şi distribuită de Revolver Entertainment în anii 2009 , la 30 octombrie . A fost lansat în United Kingdom şi a avut un buget de 5 milioane dolari . Jucătorii de fotbal , Ashley Cole şi Rio Ferdinand au fost producători executivi în acest film . După ce un număr tot mai mare dintre clienţii săi nu reuşesc să se achite de îndatoririle pe care le aveau , Dl . Thigo decide să ia lucrurile în propriile mâini şi face o călătorie la Londra pentru a da un exemplu către ceilalţi creditori şi-i pune în vedere lui Nick să se achite de datoria de 100.000 mii lire pe care o avea către acesta în 24 de ore . Pentru a se asigura că Nick se va achita de datorie Dl. Thigo o ia pe mama sa drept gaj şi o leagă într-un scaun cu rotile . Deoarce , Nick , avea şi aşa probleme financiare destul de grave este nevoit să-şi pună serios imaginaţia la încercare pentru a reuşi să returneze în timp util banii către cel ce venise din America pentru al oferi ca exemplu pe Nick , Dl. Thigo . Filmul încearcă să deconspire adevăratele probleme ce se ascund în spatele unei societăţi dezvoltate şi mecanismele economice încâlcite ce stau la baza lumii interlope . Scenariul filmului este semnat de Alex De Rakoff şi John Luton .

grig33

08.09.2018

E bunicel filmul, recomand pentru cei care au rabdare, e c-am plictisitor, daca n-aveti alt film in ziua respectiva. ACTIUNE

0 0

serban2u

08.09.2018

Film tipic englezesc ! Nu se ridica desigur la cele regizate de Guy fostul Madonnei dar nu-i rau . Ca intotdeauna finalul imprevizibil , eroul principal simpatic . Mi-e mi-a placut .

0 0

myhaita1

08.09.2018

Fata de alte productii americane,indiene sau chinezisme, acest film produs de englezi nu-i rau, pot sa-l consider cel mai bun film pe care l-am vizionat in ultimele 10 zile(rautaciosii ar crede ca am vazut un singur film, adica cel enumarat mai sus), un film pe care totusi merita sa-l vizionati, pentru scenariu original, si intorsaturile de situatie mihai

0 0