Deadgirl

Romantic, Horror, Thriller (United States of America)

Marcel Sarmiento, Gadi Harel

Hollywoodmade

6 Septembrie 2008

12 Mai 2021

<p align="justify">    Rickie si J.T., doi buni prieteni inadaptati din punct de vedere social, decid intr-o zi sa chiuleasca de la scoala si sa merga la o veche cladire abandonata care fusese in trecut sediul unui ospiciu pentru a bea bere si a-si exterioriza frustrarile devastand cate ceva. Intr-o incapere uitata si inchisa a institutiei de boli nervoase, cei doi adolescenti descopera in mod accidental trupul dezbracat, invelit in plastic si legat de o masa al unei fete care parea a fi moarta. In vreme ce Rickie intentioneaza sa anunte politia si sa o dezlege pe fata despre care descopera in curand ca nu este moarta, dar nici pe deplin umana, J.T. considera ca ar fi mai potrivit sa isi satisfaca poftele carnale cu femeia misterioasa, dat fiind faptul ca nimeni nu stie despre existenta ei si nimeni nu ar cauta-o intr-un asemenea loc.</p><p align="justify">    Din loialitate fata de amicul sau, Rickie pastreaza secretul asupra faptelor reprobabile savarsite de catre J.T., dar cu toate acestea vestea se raspandeste in liceu si tot mai multi tineri frustrati sexual vor sa aiba parte de experiente de neuitat profitand de fata "moarta" din ospiciu.</p>

anca_georgiana

08.09.2018

Nu stiu cum am rezistat sa ma uit la film, bine ca nu m-am uitat pana la capat, nici nu stiu ce sa zic, pana si ideea filmului e stupida, o adaunatura de actori de mana a treia care fac pe prostii, cateva scene scarboase, un subiect deloc atragator, este genul de film de duzina.ii dau nota 2.

9 10

richie79

08.09.2018

Un film horror atipic, cu un scenariu original punand problema (i)moralitatii tinerilor din ziua de azi. Brutal si deranjant, prin conceptie nu neaparat vizual, filmul te face sa te intrebi fara sa vrei ce anume ai face in situatia respectiva. Cine e adevaratul animal: cel in lanturi sau cel care il siluieste? Destul de imprevizibil cat sa ma tina pana la final, cu cateva momente intense si gore pentru a-l cataloga drept horror si fara un happy ending gretos.

5 5

Grim.Sonji

08.09.2018

Neasteptat de bun filmul !!! Daca primele 10-20 de minute pare plictisitor..pe parcurs incepe sa devina interesant..multa lume nu a auzit de acest film si nu stiu ce pierd..asa ca faceti tot posibilul sa-l vedeti..fanii genului horror.si nu numai ..nu vor ramane dezamagiti..actingul e atat de realist ..actiunea si desfasurarea scenelor e incredibil de bine inchegata..nu ma asteptam sa fie atat de bun..merita vizionat .are unele faze care te face sa tresari..are si destul sange..inca o data spun..merita vizionat !!!

15 20