Death Proof

Acțiune, Thriller (United States of America)

Quentin Tarantino

Troublemaker Studios, The Weinstein Company, Dimension Films, Rodriguez International Pictures

21 Mai 2007

24 Septembrie 2020

<p>Stuntman Mike este un fost cascador psihopat de la Hollywood a carei unica placere este sa vaneze si sa ucida femei cu masina lui transformata intr-un monstru pe patru roti. Mai intai Mike isi face aparitia in orasul Austin din Texas, unde pune ochii pe un grup format din patru tinere prietene care se adunasera intr-un bar de noapte pentru a sarbatori ziua de nastere a DJ-itei de la radio Jungle Julia. </p><p>Julia, Arlene, Shanna si Pam nu au nici o sansa de supravietuire in confruntarea lor cu barbatul care manifesta tentinte misogine si sociopate, fiind ucise rand pe rand de catre acesta cu masina mortii.Dupa cateva luni, Stuntman Mike se opreste in Tennessee si alege drept tinta un al doilea grup de patru femei, care lucrau in industria cinematografica. Abernathy, Lee, Zoe si Kim se dovedesc insa a nu fi victimele perfecte, luand decizia de a lupta cu toate "armele" de care dispun pentru a-si salva vietile si pentru a se razbuna pe psihopatul care a incercat sa le ucida. </p>

Patronu

08.09.2018

E vorba despre ultimul film al lui Tarantino şi primul segment din dubla Grindhouse, realizată alături de Robert Rodriguez. Filmul e realizat cu un scop clar, şi anume spectacolul, aducând totodată un omagiu filmelor de mâna a doua de la sfârşitul anilor '70 cu subiecte similare. Producţia e distractivă cap-coadă, fără prea multă noimă, dialogurile amintind de Reservoir Dogs şi Pulp Fiction, iar acţiunea e de-a dreptul nebună. Aştept cu interes şi secţiunea lui Rodriguez. De văzut.

22 6

eedy

08.09.2018