Death Sentence

Acțiune, Crimă, Dramă, Thriller (United States of America)

James Wan

Dune Entertainment, Baldwin Entertainment Group, Hyde Park Entertainment, Brass Hat Films, 20th Century Fox

31 August 2007

11 August 2020

<p>Nick Hume traieste o viata confortabila alaturi de sotia sa Helen si de fii sai, Brendan si Lucas.Totul ia insa o turnura diferita cand, intr-o zi, intorcandu-se de la un meci de hochei alaturi de fiul sau cel mare, Brendan, Nick se opreste la o benzinarie dintr-un cartier periculos si ajunge sa fie martor la uciderea fiului sau de catre Joe Darly.<br />Politia a prins ucigasul, insa cand Nick a aflat ca acesta va primi maxim 3 ani de inchisoare, decide sa isi faca dreptate singur. Astfel, isi retrage marturia pe care o depusese in calitate de martor unic, care era esentiala pentru a-l inchide pe Joe si merge noaptea si il ucide. Cand Billy, fratele lui Joe afla de moartea acestuia,primul lucru pe care il face este sa isi adune gasca intr-un razboi impotriva lui Nick,ale carui consecinte vor fi tragice.</p>

Patronu

08.09.2018

Filmul e decent pentru genul său, deşi finalul e slab. Povestea a mai fost spusă de zeci de ori, diferenţa dintre Death Sentence şi alte filme de acţiune de mâna a doua fiind făcută de rolul bunicel al lui Bacon şi regia energică a lui James Wan. Păcat totuşi cu ultima jumătate de oră, se putea mai mult. De văzut la plictiseală.

1 6

GreenLand

08.09.2018

De acord cu Patronu... :(

0 5

Andrei_fermecatoru

08.09.2018

Super-film!!! Demult parca simteam nevoia unui film de genul asta. Adrenalina si focuri de arma cap-coada. Desi incepe ca un film de familie, nu ar trebui sa va lasatzi inselatzi, filmul iti livreaza actiune suta la suta. venit de la regizorul seriei “Saw”, filmul te tzine lipit de scaun pana la ultima secunda. Da, ar putea spune unii ca povestea e deja mult prea fumata ( un cap de familie cauta sa-si razbune familia ucisa), sau il aseamana cu “Running Scared”, sau finalul ar fi destul de previzibil, etc…..lasatzi-i sa spuna si vedetzi filmul-kiar se merita vazut!!!! Kevin Bacon uimeshte, probabil intr-unul dintre cele mai dure roluri ale sale, Garrett Hedlund (ras in cap special pt filmul asta) face si el un rol negativ deosebit….de fapt filmul e in totalitate deosebit, mult prea bine realizat, deasupra majoritatzii filmelor ” about gettin’ revenge” de pe piatza !!! SINCER-(ma repet)-merita vazut!!!

5 3